نسخه Pdf
ایران عصر


اخبــــار


پایان شرارت های قاتل مسلح در جنوب کشور

گروه حوادث/ شرور مسلح که متهم به قتل، گروگانگیری و آتش زدن ماشین‌آلات یک معدن بود در مخفیگاهش دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری میزان، ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در این باره گفت: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، شامگاه پنجشنبه متهم در محل مخفیگاهش در یکی از شهرهای جنوبی استان بازداشت شد. در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات از متهم کشف و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده‌ در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد خارج از نوبت انجام خواهد شد گفت: متهم سابقه شرارت‌های متعددی طی سال‌های اخیر از جمله قتل، گروگانگیری مسلحانه، تیراندازی‌های متعدد و قدرت نمایی با سلاح در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده است. این شرور سابقه دار در آخرین شرارت خود در چند ماه اخیر اقدام به آتش زدن ۴دستگاه ماشین آلات سنگین در یکی از معادن جنوب استان با هدف ایجاد رعب و وحشت، اخاذی و اخلال در نظام تولید و صنعت کرده بود.
سلیمانی هشدار داد: پاسخ دستگاه قضایی به اراذل و اوباش و افراد شرور، سخت، قاطع، بازدارنده و عبرت آموز خواهد بود و اجازه نخواهیم داد این افراد امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند.
وی با قدردانی از هشیاری و عملکرد جهادی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات جیرفت و همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی عنبرآباد که مدافع امنیت شهروندان هستند، گفت: مبارزه با جرایم خشن از مطالبات بحق مردم است و دادستانی در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نیست.

کشت 5 تن ماری جوانا در مرغداری متروکه

گروه حوادث/ پنج تن‌ ماری‌جوانا که در یک مرغداری متروکه در بخش سلفچگان قم کاشته و آماده برداشت بود در عملیات مشترک سپاه و نیروی انتظامی کشف و متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر کاشت مواد مخدر ماری جوانا در یک مرغداری متروکه در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در دستور کار قرار گرفت و پس از کسب دستور قضایی طی عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی بخش سلفچگان، از این مرغداری متروکه انبوهی بوته گیاه مخدر گل به وزن 5 تن که آماده برداشت بود جمع‌آوری و به همراه متهم تحویل ستاد مبارزه با مواد مخدر استان شد.
همچنین در این بازرسی 45 دستگاه ماینر و 15 عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

ماجرای گم شدن دختر دبستانی در بازگشت به خانه

گروه حوادث/ دختر دانش آموز آبادانی که به‌دلیل سهل‌انگاری مسئولان مدرسه 2 ساعت در خیابان‌های شهر گم شده و دچار مشکلات روحی شده بود تحت درمان روانشناسان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان، مادر این دختر دبستانی به جزئیات بیشتری درباره این حادثه پرداخت و گفت: روز دوم مهرماه که به‌عنوان اولین روز سال تحصیلی بود دخترم مانند بقیه دانش‌آموزان به مدرسه رفت اما ساعت 12:15، بدون هماهنگی مدرسه با والدین یا سرویس دانش‌آموز کلاس درس را تعطیل کردند دخترم نیز که در کلاس چهارم درس می‌خواند از مدرسه بیرون آمد تا به خانه بیاید اما چون مسیر خانه را بلد نبود حدود دو ساعت در ظهر گرم و در خیابان و کوچه پس کوچه‌های خلوت شهر راه را گم می‌کند و با چشمانی گریان توسط دو مغازه دار که تنها مغازه‌های مشغول به کار منطقه بودند پیدا شد و به سختی به ما خبر دادند و دخترم را که در شرایط نامساعد روحی بود تحویل گرفتیم.
این مادر افزود: دخترم شب‌ها در خواب کابوس می‌بیند و با حالتی نامساعد و گریان از خواب بیدار می‌شود. دخترم به خاطر شروع سال تحصیلی و دیدار دوستان سال قبل ذوق و شوق فراوانی داشت اما با کم کاری و سهل‌انگاری مدیریت و معاونت مدرسه مشکلات زیادی برای ما درست شده است. الان هم دخترم از سوی روانشناسان تحت درمان قرار دارد. مادر این دختر از کسانی که در این مدت احوال پرس و پیگیر موضوع دخترش بودند تشکر ویژه کرد و گفت: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، حراست و بازرسی آموزش و پرورش همکاری خوبی در این زمینه داشته‌اند و قول داده‌اند به‌طور خاص موضوع را پیگیری و به سرانجام رسانده و اطلاع‌رسانی کنند و حتی برای اینکه این مورد تکرار نشود از سوی حراست آموزش و پرورش بخشنامه‌ای به مدارس ابلاغ شده است که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8016/19/628354/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها