نسخه Pdf
ایران عصر


اخبار


کونسیسائو: طارمی از اتهامات مغرضانه خسته است

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه پورتو در یک ماه گذشته بشدت از سوی برخی از هوادارنماها و رسانه‌های مغرض پرتغالی مورد انتقاد قرار گرفت. یکی از اتهامات بزرگ به طارمی این است که می‌گویند او در داخل محوطه جریمه داوران را فریب می‌دهد و برای پورتو پنالتی می‌گیرد. اتهامات رسانه‌های هوادار باعث شد، باشگاه پورتو برای ستاره ایرانی‌اش سنگ تمام بگذارد. سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو از اولین کسانی بود که پشت طارمی درآمد و از ستاره ایرانی‌اش حمایت کرد. این مربی پرتغالی در نشست خبری بازی با براگا بار دیگر از طارمی حمایت کرد و گفت: «او بازیکنی باهوش و خلاق است. معتقدم زندگی او این‌گونه است و رفتارش تغییر نخواهد کرد. طارمی از اتهامات مغرضانه خسته شده است. او بازیکنی حرفه‌ای است ولی این موج از اتهامات قابل قبول نیست.»

پیروزی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا

رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا از روز سه‌شنبه در کویت آغاز شد و تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود با نتیجه 5-0 اندونزی را شکست داد. گل‌های ایران در این بازی را سعید احمدعباسی 2 گل، مسلم اولادقباد، مهدی اسدشیر، حسین طیبی به ثمر رساندند. هدایت اندونزی برعهده محمد هاشم‌زاده است و به این ترتیب دوئل مربیان ایرانی را وحید شمسایی به سود خود رقم زد. تیم ملی کشورمان که در گروه C این مسابقات با تیم‌های اندونزی، چین تایپه و لبنان قرار دارد دیروز در دومین بازی خود به مصاف چین تایپه رفت. علاوه بر این تیم ملی فوتسال عراق با هدایت محمد ناظم الشریعه در جام ملت‌ها به مصاف عمان رفت و با نمایشی خیره کننده و با نتیجه 5-0 به برتری رسید. نمایش خوب عراق در این بازی کنفدراسیون فوتبال آسیا را به وجد آورد تا جایی که توئیتر رسمی ای اف سی با انتشار خلاصه بازی عراق با عمان به تمجید از شاگردان ناظم الشریعه پرداخت و نوشت: «عراق نمایشی هیجان انگیز با یک بازی هجومی ارائه داد تا اولین برد خود را در گروه A کسب کند.»

ورزشگاه درفشی‌فر روی سرخ‌ها قفل است!

باشگاه پرسپولیس که این روزها از فرسوده شدن چمن ورزشگاه شهید کاظمی رنج می‌برد، با چالش جدیدی در مورد ورزشگاه شهید درفشی‌فر نیز مواجه شده است. سرخ‌ها این روزها در ورزشگاه کاظمی تمرین می‌کنند و تمرینات بدن‌سازی‌شان را به باشگاه سیدجلال برده‌اند اما استفاده مکرر از ورزشگاه کاظمی سبب فرسایش این زمین شده تا پرسپولیسی‌ها به فکر تغییر موقت زمین تمرین‌شان بیفتند. این در حالی است که ورزشگاه درفشی‌فر که یکی از دارایی‌های این باشگاه محسوب می‌شود نیز قابلیت استفاده ندارد. این ورزشگاه که در دوره مدیریت رویانیان به پرسپولیس داده شد، طی سال‌ها محل تمرین این تیم بود اما بعد از از بین رفتن چمن این مجموعه، عملاً دیگر مورد استفاده تیم قرار نگرفت. در ادامه و در دوره مدیریت حمیدرضا گرشاسبی، باشگاه اقدام به طرح‌ریزی و اجرای چمن مصنوعی در ورزشگاه درفشی‌فر کرده و این مجموعه را برای ۵ سال با هزینه اندک به پیمانکاری اجاره داد؛ اما حال که مدت زمان 5 ساله اجاره تمام شده، این مستأجر درها را روی پرسپولیس قفل کرده است! دلیل این اتفاق هم تعطیل بودن 7 ‌ماهه مجموعه به دلیل شیوع ویروس کرونا عنوان شده که در نوع خود بسیار عجیب است. این در حالی است که این ورزشگاه درآمد خاصی را نیز نصیب سرخ‌ها نکرده و آنها حالا دعوای حقوقی را در مورد آن پیش رو خواهند داشت‌. در این شرایط، مدیران پرسپولیس مذاکرات خود را با مسئولان ورزشگاه نفت تهرانسر آغاز کرده‌اند تا تمرینات سرخپوشان در این ورزشگاه نیز برگزار شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8016/20/628359/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها