نسخه Pdf
ایران عصر


هنرمندان در فضای مجازی


دیگه چه خبر! 
صفحه مجازی انجمن موسیقی ایران از تمدید مهلت ارسال آثار شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خبر داده و دراین باره نوشته؛ با توجه به‌ درخواست‌ها و تماس‌های فراوان متقاضیان و طبق روال معمول برای امکان حضور حداکثری شرکت‌کنندگان، «شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان»، زمان ارسال آثار به این دوره از جشنواره را تا پایان وقت اداری شنبه ۱۶ مهر تمدید کرد. این جشنواره در قالب سه رده سنی «الف» (۱۵ تا ۱۸ سال)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال) برگزار می‌شود.
برنامه طنز صبح جمعه با شما بعد از دو ماه توقف به مناسبت ایام سوگواری، از دیروز جمعه هشتم مهرماه ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش خود را آغاز کرد. به گفته ساجد قدوسیان تهیه‌کننده، سردبیر و کارگردان صبح جمعه، تلاش این برنامه بر این است تا روزهای جمعه اوقات و لحظات فرحبخشی را برای مخاطبان وفادار و پرشمار خود فراهم آورد.
نمایشگاهی از آثار نقاشی داریوش هوشمند با عنوان «جادوی رنگ‌ها» از دیروز جمعه 8 مهرماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. در این نمایشگاه۸۰ تابلو از آثار داریوش هوشمند در قالب آبستره‌هایی شاعرانه از طبیعت در معرض دید هنردوستان قرار دارد. جادوی رنگ‌ها، دومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است که در ایران برگزار شده. این نمایشگاه به مدت یک هفته تا ۱۵ مهر، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و روز جمعه (۱۵ مهر) از ساعت ۱۴ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
در دنیای ادبیات
طبق اعلام انتشارات روایت فتح، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این انتشارات با همکاری کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از هشت عنوان کتاب خود با موضوع ایثارگران و شهدای استان فارس در سالن پیامبر اعظم شیراز رونمایی کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8016/24/628386/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها