اخبار


پیروزی یزدانی و ستارگان روسی در لیگ برتر کشتی


رقابت‌های نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد دیروز در سالن شهدای هفتم‌تیر تهران برگزار شد که در اولین دیدار نیمه‌نهایی تیم پتروپالایش بلیش تاکستان با نتیجه 9 بر یک مقابل تیم ستارگان ساری به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. کشتی‌گیران شاخص روسیه از جمله زائوربک سیداکوف قهرمان جهان و المپیک، رسول گاژی ماگومدوف و همچنین دو ملی‌پوش ایران یعنی امیرحسین زارع و یونس امامی برد تیم تاکستان را در این مسابقه تضمین کردند.همچنین تیم بانک شهر با سرمربیگری رضا یزدانی و با حضور نفرات عنوان‌داری مانند حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک، زائور اوگویف قهرمان روسی المپیک توکیو و گاژی ماگومدوف دیگر کشتی‌گیر روس توانست با نتیجه ۶ بر۴ تیم انبوه‌سازان هوتن که کامران قاسم‌پور، امیرمحمد یزدانی و دو کشتی‌گیر روس را در ترکیب داشت از پیش رو بردارد و فینالیست شود. دیدارهای رده‌بندی و فینال دیشب برگزار شد.


2 برنز دیگر برای تکواندو ایران در مکزیک

رضا کلهر ملی‌پوش وزن منفی 68 کیلوگرم وسجاد مردانی کاپیتان تیم ملی 2 برنز دیگر برای تیم ملی در مسابقات جهانی مکزیک کسب کردند.کلهر بعد از شکست نمایندگان نیجریه، مکزیک، امریکا و دومینیکن راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله مقابل بردلی سیندن نایب قهرمان المپیک و دارنده رنکینگ یک دنیا از بریتانیا شکست خورد و به برنز رسید. سجاد مردانی ملی‌پوش وزن مثبت 87 کیلوگرم و کاپیتان تیم ملی هم با شکست حریفانی از ونزوئلا، اوکراین، گامبیا به مرحله نیمه نهایی رسید که در این مرحله با قبول شکست مقابل تکواندوکار میزبان برنزی دیگر برای ایران به ارمغان آورد. اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی بانوان هم با شکست 2-0 مقابل رنکینگ یک دنیا از آلمان با دستانی خالی از دور رقابت‌ها کنار رفت. قبل از این مهران برخورداری اولین برنز ایران را در این مسابقات به دست آورده بود.

اقدام ارزشمند 2 بوکسور جوان ایران در اسپانیا

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان از سه‌شنبه ۲۴ آبان در شهر آلیکانته اسپانیا شروع شده و تیم ملی بوکس کشورمان با ۵ بوکسور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است. در حاشیه برگزاری مسابقات و در اتفاقی جالب، مرتضی ریگی و آرین ساعدپناه ۲ ملی‌پوش جوان کشورمان در سالن برگزاری مسابقات یک کیف متعلق به کادراعزامی تیم ملی کانادا پیدا می‌کنند که در آن پاسپورت تمام اعضای تیم جوانان کانادا و مقدار قابل توجهی دلار بوده است. ریگی و ساعدپناه با هماهنگی کادرفنی تیم ملی، این کیف را تحویل سرپرست تیم کانادا می‌دهند و آنها را از نگرانی خارج می‌کنند. اقدام قابل توجه این دو ملی‌پوش جوان ایران با تقدیرو تشکرمسئولان تیم کانادا مواجه شد و در مراسمی از اعضای تیم کشورمان تقدیر کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8056/17/633838/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها