اجتماع 15 هزار نفری بسیجیان در زاهدان

فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به همداستانی امریکا، انگلیس، اسرائیل و آل‌سعود علیه ایران و به صحنه آمدن آنها در فتنه اخیر، گفت: این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان امریکایی و اسرائیلی و متحدان آنها تبدیل می‌کنیم.به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع 15 هزار نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ...

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع 15 هزار نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ‌اگر بخواهیم نشانه شرف، کرامت، آزادگی و حریت را در سیمای انسان به‌ تصویر بکشیم، یک سیستانی و بلوچستانی دقیقاً نشانه آن است، گفت: هنگامی که شیعیان و سنی‌ها در دفاع از مردمان این سرزمین کنار هم به شهادت می‌رسند و خون مؤمن‌ترین انسان‌ها همانند شوشتری‌ها و محمدزاده‌ها با برادران سنی خود در یک حادثه تروریستی با هم تلفیق می‌شود، اینجا منشأ یک وحدت ناگسستنی است.به گزارش تسنیم، سلامی با اشاره به همداستانی امریکا، انگلیس، اسرائیل و آل‌سعود علیه ایران و به صحنه آمدن آنها در فتنه اخیر، گفت: این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان امریکایی و اسرائیلی و متحدان آنها تبدیل می‌کنیم.
مرزداران غیور سیستان و بلوچستان وطن‌دوست هستند
سردار سلامی با اشاره به حتمی بودن شکست امریکا، انگلیس و اذنابشان به رغم تلاش‌شان برای آسیب رساندن به ملت ایران، گفت: مردمان این سرزمین مخصوصاً مرزداران غیور سیستان و بلوچستان وطن‌دوست هستند، آنها می‌دانند امنیت یک موهبت الهی است. به مردمان این دیار خالصانه عرض می‌کنم رهبر معظم انقلاب مدت‌ها میان این مردم بوده‌اند و برای مردم سیستان و بلوچستان ارزش ویژه‌ای قائل هستند و همه مسئولان نظام همین‌گونه می‌اندیشند. امروز همه مسئولان سیستان و بلوچستان از میان بهترین نیروها انتخاب شده‌اند تا به این مردم خدمت کنند. ما فدای شما می‌شویم و به این فدا شدن مفتخر هستیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8064/1/634974/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها