خاک شاهچراغ، دروازه‌های بهشت


پیکر شهید مدافع حرم داوود جعفری روز گذشته در شیراز تشییع شد و در جوار آستان حضرت شاهچراغ(ع) آرام گرفت. به گزارش ایرنا، همسر شهید جعفری در آیین وداع با پیکر این مدافع حرم، با بیان اینکه داوود جان من خار چشمان دشمنانش بود و دشمن چشم دیدنش را نداشت، گفت: دو دسته گل برای من یادگار گذاشته و همین جا قول می‌دهم دو فرزندش راهش را ادامه دهند. شبانه‌روز تلاش می‌کرد رژیم صهیونیستی ملعون را به فلاکت برساند.
وی اظهار کرد: خدا را شاکرم که به آرزوی قلبی خود رسید و امیدوارم همه کسانی که کنارش بودند پا جای پای او بگذارند و اهدافش را دنبال کنند. سرهنگ پاسدار داوود جعفری، از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه بود که یکم آذرماه به دست عوامل رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. شهید جعفری از جمله پاسدارانی بود که زمستان سال ۱۳۹۴ تفنگداران امریکایی را که وارد آب‌های ایران در خلیج فارس شده بودند دستگیر کردند.
شنبه گذشته نیز پیکر مطهر این شهید مدافع حرم برای وداع، به زادگاهش در منطقه قلات قیر و کارزین انتقال داده و روی دستان مردم این شهر تشییع شد.
در آیین تشییع این شهید در شیراز، شهروندان تصاویری از رهبر معظم انقلاب و نیز شهدای جنگ تحمیلی در دست داشتند و شعارهای «مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر دادند.  سردار فریدون محمدی سقایی، معاون هماهنگ‌‌کننده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه این مراسم، عنوان کرد: شهید جعفری جزو شهدای شاخص نیروی هوافضا و بلکه سپاه است، در هر کجا منافع رژیم صهیونیستی ضربه می‌خورد، شهید جعفری بخشی از کار را به عهده داشت، مردم به مرور این شهید را خواهند شناخت و متوجه می‌شوند که چه اقداماتی را انجام داده است. ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز گفت: ما مدیون ایستادگی و فداکاری همه شهدای عزیزمان در طول تاریخ هستیم. شهدای مدافع حرم با جانفشانی خودشان دست ناپاکان را از حرم مطهر ائمه اطهار(ع) هم در عراق و هم سوریه کوتاه کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8064/1/634983/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها