کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی با امریکا

می‌خواهیم بهترین تیم کره زمین باشیم


به بازیکنانم گفته‌ام وقتی داخل زمین هستید و پرده باز می‌شود، آماده‌باش بخوانی و برقصی؛ در غیر این صورت خدای فوتبال تو را نمی‌بخشد و به تو کمک نمی‌کند؛ بازی فردای ما مقابل تیمی است که فقط یک هدف دارد و آن پیروزی است و ما هم همین هدف را داریم؛ ما می‌خواهیم بهترین تیم کره زمین باشیم

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد ایران در مصاف فوتبالی با امریکا، این تیم را شکست دهد. قرار است دو تیم ایران و امریکا سه‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در گروه B این مسابقات، در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم بروند.
کارلوس کی‌روش، امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه اظهار کرد: فردا روز ویژه‌ای برای ما خواهد بود. برای سومین بار با تیم ایران در جام جهانی هستیم و می‌خواهیم مقابل تیمی قدرتمند تمام تلاش خود را به کار ببندیم. وی ادامه داد: تیم امریکا کاملاً سازمان‌یافته است و ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.سرمربی تیم ملی ایران گفت: من در فوتبال امریکا کار کردم و قطعاً این دیدار برای من تجربه خوبی است. وی تصریح کرد: امریکا دو بازی خوب را پشت سر گذاشته و فکر می‌کنم بازی سخت و جذابی برای هردو تیم خواهد بود.کی‌روش افزود: هرمرحله در جام جهانی شرایط خاص خود را دارد و چیزی که می‌توانم بگویم این است که سه بازی اول را باید با موفقیت پشت سر گذاشت و هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز به توان بازیکنان بستگی دارد. وی ادامه داد: اگر فوتبال خوب بازی نکنیم نمی‌توانیم موفق باشیم و باید فوتبالی بازی کنیم که از آن لذت ببریم. همه هدف ما موفقیت در این بازی و نشان دادن توانایی‌های خودمان است. اطمینان دارم بازیکنان من دو بازی خوب را پشت سر گذاشتند.
کی‌روش گفت: از بازی اول چیزهای زیادی یاد گرفتیم و از بازی دوم هم توانستیم سه امتیاز کسب کنیم. فوتبال امریکا با گذشته متفاوت است اما ما هم فقط به موفقیت فکر می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی ایران در خصوص حاشیه‌سازی‌ها قبل از دیدار با امریکا عنوان کرد: در این خصوص نظری ندارم اما عقیده من این است که باید بر اساس اخلاق کار کرد و اگر به این اعتقاد داشته باشیم، قوی‌تر خواهیم شد. وی افزود: بازیکنان باید هر روز بهتر از روز قبل باشند و فکر می‌کنم ما می‌توانیم رشد کنیم و یک خانواده موفق باشیم. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی اول ما خوب نبود اما در بازی دوم بهتر شدیم و به خواسته خود رسیدیم.
وی تأکید کرد: به اعتقاد من باید به واقعیت‌ها نگاه کنیم. امریکا یکی از بهترین تیم‌های این گروه بوده و ٢ بازی فوق‌العاده را به نمایش گذاشته و همه می‌دانند کار بسیار سخت است اما به اینکه ما چگونه بازی را شروع می‌کنیم ربطی ندارد. ما می‌خواهیم پایان خوبی داشته باشیم.کی‌روش ادامه داد: من در آفریقا متولد شدم و نمی‌دانید چقدر یک موضوع ساده می‌تواند یک کودکی که چیزی برای خوردن ندارد را شاد کند و این شادی مأموریت ما در فوتبال است. وی افزود: پدرم به من یاد داد هیچ‌وقت دروغ نگویم و خود را برای فوتبال نکشم. این مأموریت ما است و باید به آن وفادار باشیم. ما همبستگی خود را داریم و با همه آرمان‌های بشریت همبستگی داریم. چه شما در خصوص حقوق بشر و نژادپرستی حرف بزنید چه چیز دیگری، ما با همه آنها هماهنگ هستیم؛ اما مأموریت ما اینجا فوتبال است.کی‌روش گفت: وقتی در امریکا کار را شروع کردیم، شرایط به شکل دیگری بود و حالا شرایط آنها فرق کرده و فردا ما با تیمی از امریکا بازی می‌کنیم که تمام نفرات آنها در اروپا بازی‌ می‌کنند و من هم وظیفه دارم به جای حاشیه به‌دنبال توانمند کردن تیمم باشم و نمی‌خواهم به فوتبال و پدرم دروغ بگویم. تیم ملی کشورمان فردا سفید می پوشد و امریکا از پیراهن آبی استفاده خواهد کرد. « آنتونی متئو لاهوز» داور اسپانیایی دیدار سرنوشت‌ساز ایران و آمریکا را در جام جهانی ۲۰۲۲ سوت خواهد زد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8064/3/635035/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها