اخبار


ممانعت از ورود پرچم‌های متفرقه 
به سالن مسابقات کشتی در امریکا

مسئولان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد در امریکا از ورود پرچم‌های متفرقه به سالن مسابقات جلوگیری کردند. رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ در ایالت آیووا امریکا برگزار شد و شاگردان پژمان درستکار بعد از برد مقابل تیم‌های ژاپن و منتخب جهان به‌ترتیب با نتایج 9- یک و 6- 4 به فینال رسیدند و بامداد امروز در فینال به مصاف تیم ملی امریکا رفتند. به گزارش تسنیم، در حاشیه این رویداد تعدادی از ایرانیان مقیم امریکا قصد داشتند پرچم‌های غیرواقعی ایران را وارد سالن مسابقات کشتی کنند که با مخالفت مسئولان برگزاری موفق به انجام این کار نشدند. در این میان برخی از ورزشکاران سابق ایران که به کشورهای دیگر پناهنده شده‌اند با ورود به هتل محل اسکان تیم ایران با فیلمبرداری با گوشی شعارهایی را علیه ملی‌پوشان و کادرفنی تیم ایران مطرح کردند و تلاش داشتند تمرکز شاگردان درستکار را به هم بزنند.آنها در طول برگزاری رقابت‌ها نیز دائماً کادرفنی ایران را با الفاظ و شعارهایی مورد خطاب قرار دادند که این صحبت‌ها با بی‌اهمیتی سرمربی تیم ملی و دیگر کشتی‌گیران ایران همراه شد.

صعود شمشیربازان سابر در رنکینگ جهانی

شمشیربازان سابر ایران به‌رغم حذف زودهنگام در گرند پریکس فرانسه، اما در رنکینگ جهانی صعود داشتند. فدراسیون جهانی با پایان گرند پریکس فرانسه رنکینگ جدید شمشیربازان را اعلام کرد که بین ملی‌پوشان ایران علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی نفر 13 رنکینگ جهانی شد و فرزاد باهر ارسباران با 27 پله، بیشترین صعود را داشت تا نفر 131 شود. محمد رهبری، محمد فتوحی و نیما زاهدی هم به ترتیب رتبه‌های 39، 42 و54 رنکینگ جهانی را دارند.

گرگان در مشهد به دنبال جبران شکست

تیم شهرداری گرگان که هفته گذشته با اختلاف ۳ امتیاز از ذوب‌آهن در اصفهان شکست خورده بود، در هفته سیزدهم به دنبال جبران آن در مشهد است. گرگانی‌ها در حال حاضر صدرنشین هستند. مهرام هم با تیم‌ میانه‌جدولی مس‌رفسنجان دیدار می‌کند. در سایر رقابت‌ها صنایع‌ هرمزگان-نفت‌ آبادان، توفارقان-ذوب‌آهن، نبوغ اراک-کاله آمل و مس کرمان-پدافند تهران با هم دیدار می‌کنند.

ساره جوانمردی به اردو نیامد
​​​​​​​
ساره جوانمردی به اردوی تیم ملی پاراتیراندازی برای پاراآسیایی هانگژو نیامد. اردوی تیم ملی پاراتیراندازی طبق برنامه حسین امیری سرمربی سه‌شنبه هفته پیش در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان ومعلولین شروع شد، با اینکه 5 تیرانداز دعوت شده‌اند اما نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و زهرا غلامزاده در اردو حاضر شدند. ساره جوانمردی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد به‌خاطر مشکلات شخصی نیامد و رقیه شجاعی هم به‌خاطر بیماری پدرش با هماهنگی سرمربی و فدراسیون غایب است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8076/21/636467/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها