ایران در ایران


همه کشاورزان خوزستانی مشمول دریافت تسهیلات سرمایه در گردش شدند 

اهواز - معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خوزستان از پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش از محل تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ به مبلغ یکهزار و ۲۶۴ میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خبر داد.
جواد سلطانی کاظمی در خصوص اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به بخش کشاورزی در خوزستان، اظهار کرد: تمام کشاورزان بخش کشاورزی و همه صاحبان تولید در این بخش، که به سرمایه در گردش نیاز دارند می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. وی افزود: شرایط دریافت این تسهیلات از طریق ادارات جهاد کشاورزی به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به مراکز خدمات جهاد کشاورزی در منطقه خود مراجعه کنند و سپس برای ثبت‌نام باید از طریق سامانه‌های کشوری مانند سیتا و بهین‌یاب اقدام کنند. معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص واجدین شرایط تصریح کرد: همه کشاورزانی که حساب بانکی دارند، می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به بانک کشاورزی مراجعه کنند.
 
نقش روزنامه ایران در آگاهی بخشی عمومی غیرقابل انکار است

کرج - مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز گفت: با توجه به رتبه یک  کشوری و گستره توزیع روزنامه ایران، نقش این رسانه در آگاهی بخشی عمومی غیرقابل انکار است.
 علی طهرانی مقدم با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه ایران در البرز تأکید کرد: روزنامه ایران به عنوان رسانه مکتوب دولت یکی از منابع معتبر خبری کشور محسوب می‌شود و از جایگاه ویژه‌ای در امر اطلاع‌رسانی برخوردار است .
 مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز یادآور شد: استان البرز با داشتن بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی و همچنین استقرار چندین نهاد علمی و تحقیقاتی کشوری و شرکت‌های دانش بنیان نقش و جایگاه ویژه‌ای در امر تولید در کشور دارد که می‌طلبد رسانه‌‌های گروهی بویژه روزنامه ایران به عنوان رسانه مکتوب دولت در معرفی این واحدها تلاش مضاعفی داشته باشند.

تولید مازاد بر نیاز مرغ در چهارمحال و بختیاری

یاسوج - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود مرغ در اواخر هفته گذشته به‌علت تقاضای بالا در بازار، گفت: اکنون هیچ کمبودی در بازار مرغ نداریم و تولید پاسخگوی نیاز است. سید عباس میراحمدی در خصوص آخرین وضعیت تولید و توزیع مرغ در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خوشبختانه در ماه‌های اخیر کمبودی در حوزه تولید مرغ در استان وجود ندارد، در آبان‌ماه با مشارکت مرغداران حدود یک میلیون و ۳۳۰ هزار جوجه‌ریزی صورت گرفت و در آذرماه نیز تاکنون ۸۴۰ هزار جوجه‌ریزی انجام شده است. معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در بحث جوجه‌ریزی و تأمین مرغ مورد نیاز استان هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و مازاد تولید در بسیاری از استان‌های کشور گزارش شده است. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8078/16/636674/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها