باید چیزی تماشایی‌تر را تجربه کنیم

مسی: می‌دانستیم این گروه دیوانه است


لیونل مسی بعد از برد آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی گفت تیمش از ابتدا در گروهی دشوار قرار گرفته بود و پس از شکست مقابل عربستان توانسته‌اند با برتری در پنج فینال راهی فینال اصلی شوند. آرژانتین با نتیجه ۳-۰ در نیمه‌نهایی جام ‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از سد کرواسی گذشت در شبی که لیونل مسی یک گل زد و یک پاس‌گل داد. اسطوره آرژانتینی که امیدوار است بعد از دیگو مارادونا کاپیتان بعدی آرژانتین باشد که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد، پس از فینالیست شدن گفت: «چیزهای زیادی از ذهنم رد شد و این هیجان‌انگیز است. دیدن این آدم‌ها و خانواده در طول جام‌ جهانی شبیه چیزی غیرقابل باور است. با باخت شروع کردیم و خواستیم به ما اعتماد کنند. می‌دانستیم این گروه (بازیکنان) دیوانه است، ولی انجامش دادیم. من خانواده‌ای را به یاد می‌آورم که بهترین چیز برایم است. لحظات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و الان باید چیزی تماشایی‌تر را تجربه کنیم.»
مسی که ۵ گل در جام‌ جهانی زده و ۳ پاس‌ گل ارسال کرده درباره عملکردش هم گفت: «نمی‌دانم این بهترین فرم من است یا نه. در هر بازی احساس خوبی دارم و با قدرت بازی می‌کنم.»
کاپیتان آرژانتین در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم درباره ضربه‌ای که آلبی‌سلسته در دیدار نخست مقابل عربستان خورد، گفت: «بازی اول ضربه سختی بود، برای اینکه ۳۶ بازی بدون شکست داشتیم. اما گروه ما نشان داد که چقدر قدرتمند است و همه بازی‌ها فینال بودند. بعد از آن ما ۵ فینال بازی کردیم و در همه آنها هم برنده شدیم. بازی اول را به دلیل برخی جزئیات واگذار کردیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8079/13/636858/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها