پرسش و پاسخ در پاستور


 بررسی دومرحله‌ای لایحه بودجه با نظر رئیس مجلس
 رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به طولانی شدن روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت، گفت که درصورت برگزار شدن یک جلسه دیگر، کار بررسی تبصره‌های بودجه در هیأت وزیران به اتمام می‌رسد. مسعود میرکاظمی افزود: برنامه ما این بود که لوایح برنامه هفتم و بودجه 1402 را همزمان تدوین و به پیش ببریم اما به دلیل اینکه همه سازمان درگیر آن بود، تأخیری در ارائه لوایح پیش آمد. 

 حمایت از سهامداران خرد در لایحه بودجه
وزیر امور اقتصادی و دارایی از استقبال سهامداران خرد از طرح بیمه سهام خبر داد و اعلام کرد: بیش از ۵۰۰ هزار نفر از سهامداران خرد از طرح بیمه سهام که در آبان ماه اجرا ‌‏شد، استقبال کردند. سیداحسان خاندوزی با اشاره به سیاست حمایتی دولت ابراز امیدواری کرد که حمایت از سهامداران خرد هم در بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه برنامه هفتم باشد.


  تجمعات قانونی را به رسمیت می‌شناسیم
وزیر کشور درباره طرح ساماندهی تجمعات، با بیان اینکه ما تجمعات قانونی را به رسمیت می‌شناسیم، به تجمعات فراوان سال گذشته اشاره کرد و گفت: بنابراین ممکن است این امر نیازی به لایحه نداشته باشد، اما اگر به جایی رسید که نیاز بود، لایحه تهیه خواهد شد. احمد وحیدی درباره تغییرات استانداران هم اظهار کرد: هر تغییری ممکن هست، اما اگر باشد، گسترده نخواهد بود. 

تراز صادرات برق ایران مثبت است
 وزیر نیرو درباره صادرات برق، اظهار کرد: در برخی از ماه‌ها که برق مازاد داشته باشیم، صادر می‌کنیم و در زمان‌های دیگر که نیاز به تأمین برق بیشتری داشته باشیم وارد می‌کنیم، اما در طول سال تراز همواره مثبتی داریم.علی اکبر محرابیان، درباره وضعیت آب نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است که امیدواریم بارش‌های خوبی داشته باشیم...

​​​​​​​2

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8079/1/636897/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها