اخبار


هیچ گونه معدوم‌سازی و جوجه کشی در چند وقت اخیر نداشتیم

وزیر جهاد کشاورزی درخصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر معدوم‌سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه تأکید کرد: هیچ‌گونه جوجه‌کشی و معدوم‌سازی در چند وقت گذشته نداشته‌ایم. 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ،سید جواد ساداتی‌نژاد با تأکید بر تولید قراردادی گوشت قرمز گفت: وظیفه قرارگاه امنیت غذایی هماهنگی دستگاه‌های متولی امر تنظیم بازار محصولات کشاورزی است. 
وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی باید تسلط کامل بر بازار و تولید داشته باشد تا کشور دچار کمبود و بیش‌بود نشود، لذا تنظیم بازار داخلی برعهده این بخش است. 
ساداتی‌نژاد تصریح کرد: تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ به اتحادیه‌ها واگذار شده است و امیدواریم اتحادیه‌ها و تشکل‌ها با حمایت وزارت جهاد کشاورزی در زمینه خرید، ذخیره‌سازی و صادرات گوشت مرغ موفق عمل کنند.

کاهش ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومانی قیمت پیاز در میدان مرکزی

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از کاهش قیمت پیاز خبر داد. اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا قیمت پیاز کاهشی شده است یا خیر، گفت: بر اساس کشف قیمت عمده فروشی کارشناسان ما در میدان مرکزی میوه و تره‌بار در روز یکشنبه قیمت پیاز 2 هزار تا 5 هزار تومان کاهش یافته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت عمده هر کیلو پیاز از ۱۹ تا ۲۳ هزار تومان به ۱۵ تا ۱۷ هزار تومان رسیده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران اضافه کرد: باید تعادل قیمت میان مصرف‌کننده و تولیدکننده حفظ شود تا هر دو گروه ضرر نکنند.
کارگر همچنین تصریح کرد که اثر کاهش قیمت بزودی در بازار مشاهده می‌‌شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8099/9/639642/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها