اخبار


سه مبدأ پروازی تحت نظارت بهداشت مرزی

سرپرست فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: نظارت‌ها بر مسافران سه مبدأ پروازی برای جلوگیری از انتشار سویه جدید بیشتر شده است. سعید چلندری افزود: از زمان همه‌گیری کرونا نظارت‌ها در هنگام ورود به کشور در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می‌شود.
چلندری گفت: اخیراً با انتشار سویه جدید کرونا دقت نظر همکاران مستقر در بهداشت مرزی چندین برابر شده است البته این نظارت‌ها برای مسافرانی که از مبدأ پروازی میلان، پکن و عراق وارد کشور می‌شوند، بیشتر شده است.
سرپرست فرودگاه امام خمینی(ره) با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوکی از سویه جدید کرونا در فرودگاه امام خمینی(ره) گزارش نشده است، گفت: در حال حاضر شیوه‌نامه‌هایی که باید در هنگام ورود به کشور رعایت شود همان ماسک زدن، تزریق دو دوز واکسن یا دارا بودن تست منفی ۷۲ ساعته پی.‌سی.‌آر است و هیچ دستورالعمل جدیدی به فرودگاه در این‌باره ابلاغ نشده است.


ترخیص روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ کامیون از بندر آستارا

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: بنا بر رایزنی دستگاه دیپلماسی برای تسهیل در روند ترخیص کالا، روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ کامیون ترخیص می‌شود.
جواد هدایتی گفت: بیش از ۹۰ درصد از کامیون‌های ترانزیتی در بندر آستارا، کامیون‌های یخچال‌دار است. بنابراین در این بندر اولویت برای ترخیص وجود ندارد چراکه بخش عمده‌ای از این کامیون‌ها یخچال‌دار هستند.
به گفته مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری، معطلی کامیون‌ها در این بندر بین ۴ تا ۵ روز است و در این بخش شیطنت رسانه‌ای صورت گرفته بود و بخش عمده‌ای از معطلی کامیون‌ها مربوط به افزایش حجم ترانزیت و تعطیلی سال نو میلادی است.
او افزود: برای تسریع در تردد کامیون‌ها در این بندر باید رایزنی‌ها از طریق دستگاه‌های دیپلماسی صورت گیرد و از طرف دیگر به طور متوسط روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ کامیون ترخیص می‌شود. هدایتی گفت: خسارتی بابت معطلی کامیون‌ها از طرف سازمان راهداری پرداخت نمی‌شود و صاحبان کالا در این بخش همکاری می‌کنند.


برگزاری مزایده سراسری فروش املاک و مستغلات سازمان ملی زمین و مسکن

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری مزایده فروش املاک و مستغلات این سازمان از طریق ادارات کل راه‌وشهرسازی در سراسر کشور خبر داد.
ارسلان مالکی گفت: مزایده فروش املاک و مستغلات سازمان ملی زمین و مسکن در راستای سیاست مولدسازی اموال و دارایی‌های وزارت راه‌وشهرسازی صورت می‌گیرد.
به گفته سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، تمامی مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد و شرایط مزایده تا ارائه پیشنهاد شرکت‌کنندگان در مزایده و بازگشایی پاکت‌ها و همچنین ابلاغ برنده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) انجام خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8099/11/639652/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها