توضیحات مدیرعامل ایفاسرام از اتفاقات بازی جنجالی هفته شانزدهم لیگ والیبال

شاکر: اتفاقات در سالن شاهدیه یزد هدایت شده بود


مهری رنجبر/ محمدجواد شاکر، مدیرعامل باشگاه ایفاسرام اردکان حسابی از فحاشی علیه بازیکنان و کادرفنی تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال، شاکی است. از سویی او رفتار فدراسیون را دلیلی بر دلسردی باشگاه‌ها می‌داند. شاکر به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «ما به بهترین نحو کارها را انجام می‌دهیم و حتی در پرداخت پاداش و قرارداد بازیکنان کم نمی‌گذاریم و به تصمیم فدراسیون تمکین می‌کنیم اما در این ماجرا شده‌ایم آدم بد داستان. توقع نداشتم این شرایط برای تیم ما پیش بیاید و چنین وضعیتی باشگاه‌ها را دلسرد می‌کند.» او معتقد است تعدادی از روی سکوها برای فحاشی علیه تیم ایفاسرام خط می‌دادند: «بازی طبق روال پیش می‌رفت اما از همان اول با سوت داور بعضی‌ها روی سکو برای فحاشی به بازیکنان و کادرفنی ما به تماشا گران خط می‌دادند آن هم الفاظ رکیکی که من شرم می‌کنم آنها را مطرح کنم. ست چهارم و در پوئن حساس، شعارها اوج گرفت.» در این میان گفته می‌شود حمله مدیرعامل ایفاسرام به ناظر داوری، تماشاگران اردکانی را تحریک کرد تا آنها به او فحاشی و بطری آب پرتاب کنند. 
البته شاکر این موضوع را تکذیب می‌کند: «خدا را شاهد می‌گیرم که فرهاد شاهمیری برایم قابل احترام است و اصلاً شخصیتم اجازه نمی‌دهد که به او حمله کنم. در پوئن 17-15 که به نفع شهداب بود، داور سردفاع را نگرفت و حتی کارت قرمز هم داد. من از جایگاه به سالن آمدم و حمله‌ای در کار نبود، من به سالن رفتم و به شاهمیری گفتم وظیفه ناظر داوری در سالن چیست؟ گفت به من چه ربطی دارد؟ گفتم مگر ناظر داوری نیستید؟ گفت من نظارت می‌کنم. وقتی 3 ناظر در سالن مسابقات بود، باید با تذکرات از اتفاقاتی که افتاد و با روح ورزش تضاد داشت، جلوگیری می‌کردند. همه حرف من همین است اما نمی‌دانم چرا فقط ما باید جوابگوی اتفاقات باشیم؟ شک نکنید من برای تنویراذهان هر توضیحی را مستند می‌دهم. البته قصد توجیه اتفاقات را ندارم چون حواشی قابل دفاع نیست.»
 او قبول ندارد که رفتار بازیکنانش، باعث تحریک تماشاگران یزدی شد: «من مقصر بودن اسماعیل مسافر و پوریا یلی را رد می‌کنم. به بازیکنانم، نادر قاضی مربی و علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم یکطرفه توهین کردند. ما دو تیم هم استانی هستیم و به شهداب احترام می‌گذارم و از میهمان‌نوازی آنها تشکر می‌کنم، اما اتفاقات در سالن شاهدیه یزد هدایت شده بود، البته منظورم به مسئولان باشگاه شهداب یزد نیست.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8099/21/639696/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها