گوناگون





راه‌اندازی طرح‌های بزرگ ملی
تا پایان  سال در استان یزد
یزد – خبرنگار «ایران»/ طرح‌های بزرگ ملی شامل طرح زنجیره فولاد و کودشیمیایی با تأمین منابع تا پایان امسال در استان یزد راه‌اندازی خواهد شد. «سید محمود نوابی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در سومین جشنواره قدردانی از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان یزد در این باره گفت: سالانه 60 میلیون مترمربع چادر مشکی در کشور نیاز است که انتظار داریم ظرفیت 20 میلیون مترمربع از این میزان در استان یزد ایجاد شود. شایان ذکراست، در این جشنواره از 13 واحد نمونه و حامی حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان استان یزد قدردانی شد.


جاده هراز2 روز بسته شد
جاده هراز ازساعت 8 صبح امروز سه شنبه 4 خرداد تا ساعت 12 فردا چهارشنبه 5خرداد بر روی خودروهای عبوری بسته است.
«عباسعلی نجفی»، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران در گفت‌و‌گو با ایرنا دلیل بسته شدن 30 ساعته این جاده را ایمن‌سازی و رهاسازی سنگ‌های معلق عنوان کرد و از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را برای این 2 روز دارند، خواست از جاده کندوان و سوادکوه استفاده کنند.


ثبت ملی غذای محلی «ایرانشوربا» در همدان
گروه ایران زمین»/ غذای محلی «ایرانشوربا» در استان همدان به ثبت ملی رسید.  
«مهدی غلامی»، رئیس اداره صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه مواد اولیه این غذای محلی گوشت و دوغ است، گفت: این غذای محلی در منطقه «مهربان» این شهرستان در آیین‌های مختلف طبخ می‌شود.


ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور از امروز
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور از امروز سه‌شنبه خبر داد.  «احد وظیفه»، مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: این سامانه بتدریج شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز را فراخواهد گرفت و پیامد آن ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد بود.  وی ادامه داد: با تشکیل توده گرد وخاک روی کشورعراق، احتمال وقوع گرد و خاک در جنوب غرب و پاره‌ای از مناطق غرب کشور طی امروز سه‌شنبه وجود دارد.  مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای امروز سه‌شنبه پایتخت نیز گفت: هوای تهران امروز به 33 درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به روز گذشته گرم‌تر می‌شود.  وظیفه همچنین اهواز را با بیشینه دمای 43 درجه بالای صفر به عنوان گرم‌ترین شهر کشور در روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد.
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6220/17/374596/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها