روی وب

پنج تبلت‌ برتر جهان از نگاه گاردین




وب‌سایت گاردین در گزارشی پنج مورد از بهترین تبلت‌های موجود در بازار را به همراه ویژگی‌هایشان معرفی کرده است. به گزارش ایسنا، نخستین نمونه این تبلت‌ها، آمازون فایر با قیمت 50 یورو است.
تبلت آمازون: تبلت آمازون فایر با سیستم عامل اندروید اجرا می‌شود البته نه‌اندروید گوگل و بنابراین اپلیکیشن‌های گوگل یا پلی‌استور در آن اجرا نمی‌شود درعوض به اپلیکیشن‌ها و خدمات متعدد آمازون از جمله رسانه، کتاب و موزیک ‌دسترسی دارد.باوجود صفحه لمسی 7اینچی، این تبلت تقریباً سنگین است و صفحه‌ای با وضوح تصویر نسبتاً پایین، دوربین‌های نسبتاً ضعیف و تنها یک بلندگو دارد. همچنین یک کارت حافظه میکرو اس‌دی برای ذخیره‌سازی بیشتر وجود دارد و درنهایت برای تأمین نیازهای پایه‌ای تبلت تقریباً مناسب است.
تبلت سامسونگ گلکسی: گلکسی Tab S2 یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت‌های اندرویدی موجود است که خواندن از روی صفحه را مطبوع می‌کند. پردازنده معقول، رم سه گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی به علاوه کارت میکرواس‌دی به این معناست که دست شما در عملکرد باز است. سامسونگ اندروید گوگل را اجرا می‌کند و می‌توانید تمامی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را از طریق گوگل پلی‌استور دانلود کنید. بهای این تبلت 8اینچی، 295 تا 370 یورو است.
تبلت گوگل: گوگل Pixel C نخستین تبلت اندرویدی گوگل با برند خودش، با بدنه تمام آلومینیومی که آن را از بسیاری تبلت‌های دیگر متمایز می‌کند، صفحه درخشان و بلندگوهای استریو مسلماً از بهترین‌هاست. این تبلت همچنین آخرین نسخه‌اندروید را اجرا می‌کند. این تبلت دارای USB-C هم برای شارژ و هم برای انتقال اطلاعات است و پردازنده آن می‌تواند تقریباً از پس هر کاری برآید. دوربین‌های جلو و عقب آن مناسب هستند و درحالی که می‌توانید هر یک از حافظه‌های 32 یا 64 گیگابایتی را انتخاب کنید، اما کارت حافظه میکرو‌اس‌دی برای اضافه کردن به این تبلت وجود ندارد.این تبلت 399 تا 479 یورو قیمت دارد.
تبلت اپل آی‌پد پرو: اپل iPad Pro، با قیمت 499 تا 1019 یورو،آخرین تبلت اپل در دو اندازه 7/9 و 9/12 اینچی است که هردو پردازنده و حافظه ذخیره‌سازی یکسانی دارند، در حالی که آی‌پد بزرگتر رم دو برابر به‌اندازه 4گیگابایت دارد. هر دو تبلت‌ از قدرتمندترین‌ها در بازار هستند و مثل آیفون‌ها یا آی‌پدهای قبلی، سیستم عامل iOS گوشی موبایل در آنها اجرا می‌شود. هردو از صفحه‌های عالی، بدنه‌های آلومینیومی و پورت اتصال هوشمند جدید برای اتصال اختیاری صفحه کلید برخوردار هستند.  
تبلت مایکروسافت سرفیس: اگر به یک کامپیوتر کامل در یک تبلت نیاز دارید،Surface Pro 4 با786 گرم وزن، نقطه اوج تبلت‌های ویندوز 10 است که برخلاف تبلت‌های iOS یا اندرویدی، می‌تواند هم اپلیکیشن‌های تبلت و هم اپلیکیشن‌های کامل ویندوز دسکتاپ را اجرا کند.این تبلت یک صفحه عالی با وضوح تصویر بالا، بلندگوهای استریو و یک باتری 9ساعته برای مصرف رسانه‌ها و همچنین صفحه کلید اختیاری دارد و از مجموعه‌ای کامل از نرم‌افزارهای ویندوز و نیز پردازنده‌های تمام‌هسته‌ای اینتل برای مدیریت بیشترین کاری که شما ممکن است با یک لپ تاپ قدرتمند انجام دهید، برخوردار است.
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6220/8/374603/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها