خبر




خبر بنزین 1500 تومانی موثق نیست
لایحه بودجه ابلاغ شده است و بر اساس آن رسماً دولت مکلف شده طی مهلتی چهار ماهه مصوبه مجلس را مبنی بر تعیین نرخ دوم و سقف مصرف بنزین اجرایی کند. معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این‌باره می‌گوید کار کارگروهی برای بررسی نرخ دوم بنزین پیش‌تر آغاز شده است.شاهرخ خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه رقم 1500 تومان مطرح شده در مورد نرخ دوم بنزین موثق نیست، اظهار کرد: روال کار در مورد تعیین نرخ دوم بنزین و تعیین سقف مصرف بنزین با نرخ اول در حال انجام است و دولت موظف است به عنوان مجری قانون لایحه بودجه را اعمال کند.
 



تخصیص 500 میلیون دلار منابع
صندوق توسعه ملی به توسعه آبیاری تحت فشار
طبق قانون بودجه سال 1395 کل کشور، از محل صندوق توسعه ملی مبلغ 500 میلیون دلار برای توسعه طرح‌های آبیاری تحت فشار در اختیار بانک کشاورزی قرار می‌گیرد. به گزارش ایرنا، براساس این مصوبه مبلغ مذکور با عاملیت بانک کشاورزی به بخش‌های خصوصی و تعاونی‌ها پرداخت و این اعتبار در مدت هشت سال از محل عواید اجرای طرح به صندوق توسعه ملی بازپرداخت می‌شود و تضمین اعتبار مذکور برعهده دولت است.




بازگشت بزرگترین پالایشگاه‌ساز ژاپن به ایران
رئیس شرکت «جی جی سی» بزرگترین سازنده پالایشگاه در ژاپن می‌گوید که بازار ایران فرصتی ایده آل برای تحقق همکاری‌های درازمدت است و این شرکت قصد دارد بار دیگر فعالیت خود را در ایران آغاز نماید.
به گزارش ایرنا، «یوشی هیرو شیگیسا» روز دوشنبه در سخنانی خاطرنشان کرد که ایران پس از تحریم‌ها چشم انداز گسترده‌ای برای ساخت پالایشگاه‌های جدید و نیروگاه‌های پتروشیمی دارد و ما خواستار همکاری با تهران هستیم.وی گفت که فرصت‌های بی‌نظیری در بازار ایران وجود دارد و این شرکت نیز در رقابت شدیدی با شرکت‌های کشورهای دیگر برای ورود به این بازار است و نمی‌تواند در این برهه زمانی از برنامه هایش برای همکاری با تهران عقب نشینی کند.



فروش گازوئیل به خودروهای فاقد بیمه
ممنوع می‌شود
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: از ابتدای خرداد پیام «خطا- بیمه» برای مالکان خودروهای گازوئیلی فاقد بیمه صادر شده و کارت‌های گازوئیل این خودروها تا چند روز آینده ابطال می‌شود.به گزارش مهر، همزمان با ورود به خرداد ماه، برای مالکان خودروهای سنگین و گازوئیل سوز فاقد بیمه شخص ثالث هشدار پایانی درباره قطع سهمیه سوخت در زمان سوختگیری در جایگاه‌ها صادر شد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اعلام کرد: مالکان خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث از ۶ اردیبهشت ماه با ورود کارت به سامانه هوشمند برای دریافت سوخت، پیام «هشدار- بیمه» دریافت کردند و بر این اساس موظف به رفع مشکل بیمه خود تا خردادماه بودند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6220/5/374634/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها