چهره‌ها




حقیقی: تک بازی
با مقدونیه کافی نیست
علیرضا حقیقی گفت از اینکه همراه با تیم ماری‌تیمو در فینال اخیر جام حذفی فوتبال پرتغال 6 گل از بنفیکا خورده، ناراحت نیست و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. دروازه‌بان فیکس ایران در جام جهانی 2014 و جام ملت‌های آسیا 2015 گفت: به هر حال جو ورزشگاه به نفع بنفیکا بود و ما با پذیرش سه گل در نیمه اول، از هم پاشیدیم. شاید مربی ما (نلو وینگادا) می‌خواست از روش‌هایی مثل سیستم اتلتیکو مادرید در دفاع استفاده کند اما این امر جواب نداد. وی افزود: در مورد تیم ملی  هم باید بگویم که فقط یک بازی تدارکاتی (برابر مقدونیه در روز 12 خرداد) برای ما ناکافی است و امیدوارم که فکری به حال این قضیه بکنند و خود من نیز از هر جهت آماده خدمتگزاری به تیم ملی هستم.



پورعلی گنجی قصد جدایی ندارد
مرتضی پورعلی گنجی گفت اخبار مربوط به جدایی وی از السد کذب است و او فصل بعد هم در این تیم قطری که نامدارترین عضو آن، ژاوی هرناندز اسپانیایی است، عضویت خواهد داشت. مدافع ملی‌پوش ایرانی افزود: قرارداد من با السد دو ساله است و بدیهی است که باید به آن پایبند بمانم. البته یک تبصره در قرارداد من هست که تصریح می‌کند اگر پیشنهاد مناسبی از یک تیم اروپایی برسد، حق جدایی خواهم داشت اما چنین پیشنهادی تا این لحظه نرسیده است. مدافع اسبق نفت تهران همچنین گفت: اینجا یک کلاس آموزشی مناسب برای من است و با احتساب حضور امثال ژاوی، می‌توانم سطح بازی‌ام را بالا ببرم.



ابقای یک ساله خطیبی در ماشین‌سازی
رسول خطیبی، سرمربی جوان ماشین‌سازی که در اواسط فصل اخیر لیگ دسته اول فوتبال کشور هدایت ماشین‌سازی را در دست گرفت و با جبران کمبود‌های قبلی، ماشین‌سازی را لیگ برتری و تبریز را با احتساب حضور قبلی تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ برتر 3 تیمی کرد، دیروز قراردادش را با پیراهن سبزهای تبریزی برای یک سال دیگر تمدید کرد. او مطمئن است که در رقابت تبریزی‌ها با یکدیگر در دل لیگ برتر، ماشین‌سازی بازنده این ستیز نخواهد بود.



تاج: امیدوارم ما و عراق صعود کنیم
مهدی تاج از معرفی ایران به عنوان میزبان مسابقات خانگی عراق در دور نهایی انتخابی جام جهانی فوتبال 2018 در قاره آسیا ابراز رضایت کرد و گفت ایران کاری می‌کند که عراقی‌ها واقعاً خودشان را در خاک کشورشان تلقی کنند. وی افزود: ما عراق را همچون کشور خودمان می‌دانیم و هر مکان و استانی را که برای بازی‌های خانگی خود انتخاب کنند، همان را مهیا می‌کنیم. امیدوارم مردم ایران هم با حضور در استادیوم‌ها و تشویق تیم عراق، زمینه صعود این کشور به مرحله نهایی جام جهانی را فراهم نمایند. تاج همچنین در مراسم رونمایی از مدال‌های جام حذفی گفت جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و آزاد کردن خرمشهر در روز 3 خرداد، می‌طلبد که نام فعلی جام حذفی (فتح خرمشهر) همچنان پابرجا بماند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6220/23/374650/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها