خبر



قهرمانی تیم ملی پاراتکواندوی ایران در قاره آفریقا
در پایان نخستین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی قاره آفریقا که روز یکشنبه با حضور 11 کشور ایران، مراکش، اسپانیا، نیجریه، آلمان، ازبکستان، افغانستان، اوکراین، لسوتو، کومور و مصر به میزبانی شهر «پورت سعید» در کشور مصر برگزار شد، تیم ملی کشورمان با 5 مدال طلای سعید صادقیان‌پور، اصغر عزیزی، محمود جعفرزاده (2 مدال) و احمد نریمانی، 2 مدال نقره سجاد جوانبخت و محسن عبدی، یک مدال برنز احمد نریمانی و کسب 42 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.  تیم‌ملی پاراتکواندوی کشورمان فروردین ماه سال‌جاری نیز با کسب 7 مدال رنگارنگ، در گروه مردان سکوی نخست دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کرده بود.




تیم«ب» والیبال ساحلی ایران، سوم آسیا شد
مرحله نهایی نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی جوانان زیر 18 سال آسیا و انتخابی جهان در شهر وینتاین لائوس پیگیری شد. تیم ملی والیبال ساحلی یک جوانان ایران (محمدرضا حضرتپور – سالار غنی‌دل) در این مرحله به مصاف تیم ملی دوم والیبال ساحلی جوانان ایران (علیرضا آقاجانی – علی شهبازی) رفت و دو بر صفر مغلوب شد. ملی‌پوشان ب ایران در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 16 به پیروزی رسیدند تا رتبه سوم مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورند. تیم‌های ملی والیبال ساحلی جوانان ایران پیش از این با صعود به مرحله نیمه‌نهایی مجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده بودند.




سردار باقری: قولی برای حل مشکل سربازها نمی‌دهم
در پایان جلسه دیروز امیر باقری، معاون منابع انسانی نیروهای مسلح با سران فدراسیون فوتبال، باقری گفت: خوشبینی ما برای حل مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی فقط در چارچوپ قوانین و مقررات است و همه ابتدا دوست دارند که قوانین اجرا شود. وی افزود: قصد ما کمک و حل موضوع است اما قولی نمی‌دهم.




مهاجری جانشین ویسی می‌شود؟
رضا مهاجری، سرمربی پدیده خراسان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور گفت با او درخصوص هدایت استقلال خوزستان و گرفتن جای عبدالله ویسی صحبت‌هایی شده است اما ترجیح می‌دهد فعلاً در این خصوص صحبت بیشتری نکند.




بازدید تاج و کفاشیان از زمین اردوی تیم‌های ملی
مهدی تاج و علی کفاشیان، رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال دیروز از زمین‌های کمپ تیم‌های ملی فوتبال ایران که کیفیت آن تحت انتقاد کارلوس کی‌روش قرار دارد و نحوه ترمیم چمن آن که تا مردادماه طول می‌کشد، بازدید کردند.




جواب بهروان به کنایه‌های آذری
غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن که از برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه خرمشهر با کنایه یاد کرده و آن را با نوکمپ قیاس کرده بود، گفت: سؤال من این است که آیا باشگاه‌های ما نیز امکاناتی به اندازه بارسلونا دارند؟

 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6220/23/374654/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها