خالدان عنوان قهرمانی را از شاهقلی پس گرفت




در حالی مرحله دوم رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس به مدت یک هفته و با استقبال 123 تنیسور از 10 استان برگزار شد که از بین تنیسورهای شرکت کننده در نهایت شاهین خالدان به عنوان نماینده میزبان عنوان قهرمانی را کسب کرد.  در روز پایانی بازی‌ها شاهین خالدان از اصفهان و انوشا شاهقلی از تهران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت خالدان موفق شد در 2 ست پیاپی و با نتیجه (0-6 و 1-6) حریف خود را شکست دهد و صاحب عنوان قهرمانی شود. حمیدرضا نداف و فرشاد طلاور از اصفهان نیز مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.




مسی: رنج بردیم تا جام حذفی را ببریم
لیونل مسی اعتراف کرد قهرمانی یکشنبه شب بارسلونا در جام حذفی فوتبال اسپانیا به سختی و با رنجی فراوان حاصل آمده است. این فوق ستاره آرژانتینی که پاس هر دو گل بارسا را طی پیروزی 0-2 این تیم برابر سه‌ویا در دیدار فینال طی وقت اضافی برای آلبا و نیمار مهیا کرد، گفت: ما از دقیقه 36 مجبور به بازی با 10 نفر شدیم و در اوایل نیمه دوم، سوارس را نیز به سبب مصدومیت از دست دادیم و این مسائل و سرسختی سه‌ویا، نفس ما را گرفت و آنچه در نهایت ما را پیروز کرد، اتحاد گروهی و تلاش تا آخرین لحظه بود. شایان ذکر است که بارسا در فصل تازه پایان یافته سوپر جام اروپا، جام باشگاه‌های جهان و لیگ اسپانیا را هم فتح کرد.




با اخراج فان خال، راه <مورینیو>  هموار شد
با اخراج لوئیس فان خال هلندی از منچستریونایتد در بعدازظهر روز گذشته، مقدمات سرمربی شدن ژوزه مورینیو پرتغالی و جنجالی و واقعاً خاص در این تیم معروف فوتبال انگلیس و جهان فراهم شد. فان خال طی دو فصل هدایت شیاطین سرخ، فقط جام حذفی فصل اخیر فوتبال انگلیس را برای آنها فتح کرد و در 8 جام دیگر داخلی و خارجی ناکام ماند و اخبار مکرر 6 ماه اخیر درخصوص انتصاب مربی 52 ساله سابق چلسی و رئال مادرید به جای وی، از عصر روز دوشنبه جنبه‌ای حقیقی‌تر یافت.




اوسانی: دایی را تنها گذاشتند
محمد اوسانی، هافبک صبای قم گفت علی دایی در فصل گذشته لیگ برتر در این تیم «دست تنها» مانده بود و اگر از او حمایت می‌شد، صبا می‌توانست مدعی جدی قهرمانی باشد.




بیست و یکمی < عادل مجللی> در کاپ یک جهانی
‌ عادل مجللی تنها نماینده کانوی ایران در کاپ یک جهانی بود که در آلمان به آب زد و به فینال C راه پیدا کرد و در نهایت نیز بیست و یکم شد. مجللی در فینال C مسابقات (9 نفر سوم) با حریفانی از چک، کانادا، گرجستان، ایتالیا، ژاپن، ازبکستان، قزاقستان و آذربایجان رو به رو شد و در نهایت با زمان 40. 309 ثانیه در رده سوم قرار گرفت و در نهایت در مسابقات کاپ یک جهانی بیست و یکم شد. رکورد مجللی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با مدال برنز همراه شد زمان 41. 133 ثانیه بود. در این ماده قایقرانانی از روسیه، اسپانیا و گرجستان روی سکو قرار گرفتند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6220/23/374655/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها