دیگه چه خبر




پاسخ وکیل موسویان به یک ادعای مالی
وکیل سید حسین موسویان، مذاکره‌کننده هسته‌ای سابق ایران با رد ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر کمک 70 هزار دلاری امریکا به موکلش برای تبلیغ توافق هسته‌ای گفت: «آنچه یکی از روزنامه‌ها در باره موکلم- سیدحسین موسویان- نوشته و در برخی رسانه‌ها نیز بازتاب داشته، مصداق بارز افترا و نشر اکاذیب است و به همین دلیل، موکلم حق تعقیب قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.» هوشنگ پوربابایی به ایرنا گفت: «حسین موسویان از نیمه سال 1388 در دانشگاه پرینستون امریکا به عنوان محقق فعالیت تحقیقی خود را آغاز و از همان زمان تاکنون صرفاً از دانشگاه پرینستون حقوق ماهانه دریافت کرده و هیچ وجهی بجز حقوق مقرر دانشگاه به وی پرداخت نشده است.»



محمد سرافراز از سازمان صدا و سیما بازنشسته شد
خبرگزاری فارس از بازنشسته شدن محمد سرافراز، رئیس سابق صدا و سیما خبر داد. این خبرگزاری در ادامه نوشته است: «حال باید دید سرافراز که در طول مدت ریاستش بر سازمان صدا و سیما بر حضور نداشتن بازنشسته‌ها در بدنه سازمان تأکید داشت خود به این موضوع پایبند می‌ماند؟»



«سحرخیز» 18 و 23 خرداد محاکمه می‌شود
وکیل‌مدافع عیسی سحرخیز گفت: «موکلم در روزهای 18 و 23 خردادماه در دو پرونده جداگانه در دادگاه کارکنان دولت محاکمه می‌شود که باید برای رسیدگی به این دو پرونده، درخواست تجمیع دهیم.» سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: «موکلم اکنون در بیمارستان است و تا زمانی که مرخص نشود، امکان رسیدگی وجود ندارد.»



ترکان: کاندیدای اصلی مخالفان روحانی بزودی رونمایی می‌شود
یک عضو مؤسس حزب اعتدال و توسعه معتقد است که محمود احمدی‌نژاد «گزینه سرگرمی» مخالفان دولت است و کاندیدای اصلی بزودی رونمایی می‌شود.  اکبر ترکان در گفت‌وگو با «انتخاب» در پاسخ به اینکه آیا احمدی‌نژاد تصمیمی برای ورود به انتخابات سال آینده را دارد، اظهار کرد:  از مردم کوچه و بازار بپرسید، ببینید شانسی دارند یا نه. خودشان هم می‌دانند رقیب روحانی، احمدی‌نژاد نیست، جناحی که می‌خواهد برای آقای روحانی رقیب بتراشد، کاندیدایش کسی دیگر است و احمدی‌نژاد تنها یک سرگرمی است؛ رقیب اصلی را بعداً رو می‌کنند. وی با بیان اینکه اصولگرایان تندرو می‌خواهند برای آقای روحانی رقیب بتراشند، افزود: احمدی‌نژاد برای سرگرم کردن طرفداران خودشان این سخنرانی‌ها را می‌کند، کاندیدای اصلی ایشان نیست، بعداً رو می‌شود. ترکان در پاسخ به اینکه شانس پیروزی آقای جلیلی را چطور می‌بینید، اضافه کرد: مگر قصد دارد رئیس جمهوری بشود؟ بعید می‌دانم ایشان اهل این کارها باشد. وی در پاسخ به اینکه پیروزی روحانی در دوره بعد بستگی به عملکرد تیم اقتصادی‌شان دارد، گفت: چرا به این زودی به فکر این حرف‌ها افتادید؟ این موضوع را عنوان کنم که خطا و درستی اصلاً مطرح نیست. دولت یک برنامه‌ای دارد و برنامه‌اش را اجرا می‌کند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6220/3/374668/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها