اخبار




دعوت دوباره لاریجانی
از منتخبان مجلس دهم
ساختمان مشروطه مجلس، روزهای پرترافیکی را پیش رو دارد. به گزارش ایسنا، علی لاریجانی جمعی از منتخبان مجلس دهم را برای گفت‌وگو و تبادل نظر و برنامه‌ریزی برای مجلس دهم به جلسه‌ای دعوت کرده که عصر جمعه هفتم خرداد در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. بنا بر گزارش‌ها، مجلس دهم 8 خرداد افتتاح می‌شود و انتخابات هیأت رئیسه مجلس نیز 9 خرداد انجام خواهد شد و بر این اساس، لاریجانی یکی از گزینه‌های جدی تصدی کرسی ریاست، یک روز پیش از این مهم، میزبان منتخبان مجلس دهم خواهد بود. این در حالی است که محمدعلی وکیلی، یکی از منتخبان فهرست «امید» پیش‌تر خبر داده بود سومین نشست مجمع عمومی فراکسیون امید برای انتخاب نامزد ریاست و هیأت رئیسه مجلس چهارشنبه پنجم خرداد در ساختمان مشروطه مجلس برگزار خواهد شد.  فراکسیون امید بعد از تصویب اساسنامه موقت، محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان و منتخب اول تهران را به عنوان رئیس موقت فراکسیون انتخاب کرد.



سردار کارگر: آزادسازی خرمشهر نگین درخشان
دفاع مقدس است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس استمرار انقلاب اسلامی و عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، نگین درخشان دفاع مقدس است. به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ بهمن کارگر روز  گذشته در جشن سالروز آزادی خرمشهر که در سالن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، عامل اصلی فتح خرمشهر را وحدت همه نیروهای نظامی و مردمی ذکر کرد و افزود: پیروزی در عملیات بیت‌المقدس منحصر به هیچ فرد یا گروهی نیست، بلکه متعلق به همه مردم ایران، منطقه و بلکه مستضعفین جهان است.وی با اشاره به شرایط فعلی کشورمان اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس شرایط اقتصادی به مراتب سخت‌تر از شرایط فعلی بود و ما در آن سال‌ها یک نوع کوچک اقتصاد مقاومتی را تجربه کردیم که در آن، شاهد تهاجم سخت نظامی، نیمه سخت اطلاعاتی و تهاجم فرهنگی بودیم.



پایان رزمایش بیت‌المقدس
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مرحله آخر رزمایش «بیت‌المقدس 28» با حضور مقتدرانه و پشتیبانی آتش یگان‌های توپخانه نیروی زمینی ارتش با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده با موفقیت به پایان رسید.
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6220/21/374692/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها