خبر




مادرزن
دامادش را کشت

گروه حوادث/ زنی که به خاطر اختلاف‌های شدید خانوادگی، دامادش را به قتل رسانده بود، هنگامی که همراه دخترش جسد قربانی را به آتش کشیده بودند دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگارحوادث «ایران»، حدود ساعت 4 صبح شنبه، خبر آتش‌سوزی در یک مجتمع آپارتمانی واقع  در یکی از شهرک‌های شهر اراک، به تیم‌های امدادی و پلیس اعلام شد و بلافاصله امدادگران و مأموران به محل اعزام شدند. اما همان موقع زنی را همراه با دخترش در حال آتش زدن جسد مرد جوان درحمام خانه مشاهده کردند.همزمان با اطفای حریق، بلافاصله مادر زن و همسر مقتول دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند. در تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی، مادر زن  اعتراف کرد که به علت اختلافات قبلی و مشکلاتی که با دامادش داشته،‌ او را به قتل رسانده و به همراه دخترش (همسر مقتول) قصد داشتند با آتش زدن جسد، آثار جنایت را از بین ببرند که در همان لحظات اولیه، همسایه‌ها متوجه آتش شده و موضوع را به آتش‌نشانی و پلیس گزارش داده‌اند. با ارجاع پرونده این جنایت به دادسرا، قرار بازداشت موقت برای مادر و دختر صادر شد و تحقیقات تکمیلی همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار دارد.


زنده به گور شدن دو کارگر در ریزش آوار

گروه حوادث/ ریزش آوار ساختمان در شهر گلدسته اسلامشهر یک کارگر 42 ساله ایرانی و کارگر 50 ساله افغان را به کام مرگ کشید.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» این حادثه شامگاه شنبه در زیرزمین یک ساختمان 3 طبقه مسکونی اتفاق افتاد و یکباره قسمتی از دیواره‌های زیرزمین در حال حفر ویران شد و هر دو کارگر زنده به گور شدند. با حضور آتش‌نشان‌ها و شروع عملیات تجسس، سرانجام اجساد قربانیان از زیر انبوه خاک بیرون کشیده شد.

 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6524/18/416123/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها