حوادث جهان


بازگشت به زندگی پس از شوک 33 هزار ولتی

مرد جوان انگلیسی که در حال نصب یک ورقه فلزی در ارتفاع 4 متری، دچار برق گرفتگی شده و سقوط کرده بود، با گذشت 6 ماه از نجات معجزه آسایش با دو دست و یک پای مصنوعی به دیدن دختران دوقلو و همسرش رفت.
«جیمی مینس» روی داربست ساختمان نیمه کاره‌ای مشغول کار بود که ناگهان ورقه فلزی که در دستش بود به کابل فشار قوی برق برخورد کرد و شوک 33 هزار ولتی برق، او را از بالای داربست پایین انداخت. این کارگر جوان که  زنده ماندنش شبیه معجزه است بلافاصله  با امداد هوایی به بیمارستان انتقال یافت اما پس از ماه‌ها جدال با مرگ سرانجام پیروزشد.
این مرد که پس از ماه‌ها درمان سخت به خانه برگشته است به خبرنگاران گفت: «حس آن روز را هرگز نمی‌توانم فراموش کنم. وقتی به پایین پرتاب شدم انگار آتش، درونم روشن کرده بودند و بعد از هوش رفتم. زمانی که نخستین بار به هوش آمدم به دلیل سوختگی بخشی از تارهای صوتی و کلیه‌هایم  قادر به صحبت و حرکت نبودم اما بدتر آنجا بود که فهمیدم دو دست و یک پایم را از دست داده‌ام. دوقلوهایم چند ماهه بودند و هنوز نمی‌توانستند حرف بزنند که من باردیگر به کما رفتم و چندی قبل زمانی به هوش آمدم که دخترانم اسمم را صدا می‌کردند. حالا هم خوشحالم که زنده ماندم و در کنار آنها و همسر مهربانم هستم.»
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6524/18/416126/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها