اخبار




ردیاب «هیرکان» جعبه سیاه هواپیما نیست
با گذشت بیش از 20 روز از انتشار خبر پنهانکاری اداره کل محیط زیست استان گلستان از مرگ پلنگ رهاسازی شده در پارک ملی گلستان، اما هنوز این سازمان هیچ پاسخ درستی به رسانه‌ها و بدنه کارشناسی معترض در معاونت محیط طبیعی این سازمان نسبت به این موضوع نداده است ؛در تازه‌ترین واکنش‌های صورت گرفته مدیر کل دفتر بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده گزارش نهایی پرونده مرگ هیرکان روز چهارشنبه ۳۱ خرداد اعلام می‌شود این درحالی است که تاکنون چندین بار این زمان به تعویق افتاده است. مرتضی فرید افزود: در حال حاضر گزارش آماده است ولی تعدادی نکات فنی باقی‌مانده که باید با استان گلستان چک شود. بعد از پیگیری و بررسی آنها، نتیجه نهایی بازرسی در روز چهارشنبه اعلام می‌شود.در همین حال اداره کل محیط زیست استان گلستان که در تمام 9 ماه گذشته با انتشار اخبار نادرست سعی در زنده جلوه دادن این پلنگ داشت چند روز قبل به نقل از مدیرکل اعلام کرد: هیچ ضرورتی برای اعلام خبر مرگ هیرکان پلنگ رهاسازی شده در گلستان نبود! ایسنا نیز به نقل از رئیس گروه پستانداران حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست می‌افزاید: بحث اصلی بر سر مردن هیرکان نیست ،بحث بر سر آن است که چرا خبر نداده‌اند؟ محمد نصرتی با انتقاد از روند بازرسی تأکید کرد: بازرسی باید در کنار کارشناسی صورت گیرد و لازم است به استان گلستان در کنار بازرس ،کارشناس نیز فرستاده می‌شد.




آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (شهریورماه سال 96) از عصر دیروز خبر داد.
دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب به ایسنا، اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از دیروز، دوشنبه 29 خرداد 96 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و تا دوشنبه 5 تیرماه 96 ادامه خواهد داشت. دفترچه راهنمای ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان با آغاز ثبت‌نام، از عصر دیروز روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به نحوه پرداخت هزینه ثبت‌نام شرکت در این آزمون اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود لذا داوطلبان ضرورت دارد پس از پرداخت مبلغ 330 هزار ریال (33 هزار تومان) به صورت الکترونیکی و با کارت‌های عضو شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.
دکتر توکلی ادامه داد: کارت شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور روز سه‌شنبه 31 مرداد 96 روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و لذا داوطلبان ضرورت دارد از روز سه‌شنبه 31 مرداد تا ساعت 24 روز پنجشنبه دوم شهریور 96 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از مشاهده کارت شرکت در آزمون نسبت به دریافت پرینت و همچنین دریافت برگه راهنمای مربوط اقدام کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6524/7/416157/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها