اخبــار


قلعه نویی: فهرست ما بزودی کامل میشود
امیر قلعهنویی، سرمربی نام آشنا و جدید ذوب آهن گفت کار در این باشگاه اصفهانی آرزوی هر مربی ایرانی و موجب افتخار است. وی که پیشتر در دیگر باشگاه بزرگ اصفهانی (سپاهان) هم کار کرده است، گفت: خاطرات خوبی از اصفهان دارم و از هواداران تراکتورسازی هم تشکر میکنم. تا دو سه روز آینده فهرست نفرات مورد نیازمان در اصفهان کامل خواهد شد ولی ما همین حالا هم بزرگانی مثل حدادیفر و رجبزاده را در تیممان داریم که حلال بسیاری از مشکلاتند. شایعات مربوط به جدایی رشید مظاهری و احسان پهلوان از جمع ذوبیها هم صحت ندارد.


پیشنهاد کلان حریف پرسپولیس به مهاجم سوری
الاهلی عربستان حریف بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برای تصاحب عمر خربین، مهاجم برجسته و سوری تیم الهلال عربستان پیشنهادی کلان به وی ارائه داده است. البته خربین عضو الظفره امارات است و عضویتش در الهلال به صورت قرضی بوده است.


مدیر برنامههای قطبی: پرسپولیس ما را سر کار گذاشته است!
مهدی حاج باقر، مدیر برنامههای پر سابقه افشین قطبی گفت وعدههای دائمی سران پرسپولیس درخصوص پرداخت مالیاتهای معوقه این مربی هیچ گاه صحت نداشته است و فقط سر کار گذاشتن آنها است و در نتیجه ظرف یکی دو روز آینده رسماً به فیفا شکایت خواهند کرد. شایان ذکر است که قطبی فعلاً در لیگ دسته دوم چین فعالیت میکند.


افتتاح مرکز جدید تیمهای ملی فوتبال در حضور تاج
مرکز جدید تیمهای ملی فوتبال ایران که آن را با حروف اختصاری «PEC» مینامند، دیروز طی مراسمی با حضور مهدی تاج به صورت رسمی افتتاح شد. در این مرکز امور تمامی تیمهای ملی فوتبال در ردههای مختلف سنی ساماندهی و طراحی میشود و اعضای این تیم در آستانه هر تورنمنتی میتوانند در این محل گرد هم آیند و برای آن مسابقات تدارکات بایستهای ببینند.


آمادگی حاج صفی برای کوچ به یونان
احسان حاج صفی، مدافع چپ سپاهان که همراه با حامد لک مورد توجه باشگاه پانیونیوس قرار گرفته است، آماده ارائه پاسخ مثبت به این تیم یونانی است. وی در صورت عضویت در این تیم، با مسعود شجاعی همبازی خواهد شد. پانیونیوس پس از توفیق شجاعی و همچنین کریم انصاری فرد (که از 6 ماه پیش به المپیاکوس کوچ کرده است) نظر مثبتی به ایرانیها پیدا کرده و جذب حاج صفی محصول همین توجه و ارادت است.


آغاز تمرینات پرسپولیس بدون ملیپوشان
تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور از امروز (سهشنبه) آغاز میشود. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این تیم به ملیپوشان «سرخ» یک هفته استراحت اضافی داده است تا پس از رفع خستگی کامل، به جمع سایرین بپیوندند.


میزبانی اردبیل در رقابتهای انتخابی والیبال مردان جهان
مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان در قاره آسیا در دو گروه برگزار میشود که گروه A به میزبانی ایران و در شهر اردبیل با تیم های ایران، چین، کره جنوبی، قطر و قزاقستان و گروه B نیز به میزبانی کانبرا استرالیا با کشورهای استرالیا، ژاپن، چین تایپه، تایلند و نیوزیلند برگزار میشود که در پایان از هر گروه دو تیم به رقابتهای جهانی صعود میکنند. نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 10 تا 30 سپتامبر 2018 (19 شهریور تا 8 مهرماه 1397) با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار میشود.


دیدار اعضای جدید کادر فنی «امید»ها با کیروش
دیروز همکاران امیرحسین پیروانی، سرمربی جدید تیم ملی امید فوتبال ایران معرفی شدند و کل اعضای کادر فنی این تیم در محل ساختمان جدید تیمهای ملی فوتبال با کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفتوگو و موارد لازم را با وی هماهنگ کردند. سایر اعضای کادر فنی امیدها کوروش برمک، غلامرضا باغآبادی، سعید عزیزیان و جعفر هوشمند هستند. به گفته مهدی تاج، مقرر شده است که از این پس امور مختلف تیمهای ملی ایران با کیروش هماهنگ شود و خط و خطوط کار توسط این مرد پرتجربه پرتغالی ترسیم گردد.
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6524/23/416228/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها