دیگه چه خبر




هلاکت سرکرده گروهک انصارالفرقان
سرکرده گروه تروریستی انصارالفرقان در درگیری با نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به هلاکت رسید. به گزارش تسنیم، در عملیات رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات قصرقند در سیستان و بلوچستان، «جلیل قنبر زهی»  سرکرده گروه تروریستی انصارالفرقان به هلاکت رسید.



بازداشت دو رابط منافقین در کرج
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان البرز اعلام کرد که 2 رابط منافقین در کرج شناسایی و دستگیر شدند.رضا شاکرمی در گفت و گو با ایرنا، گفت: این 2 نفر که شامل یک زن و یک مرد هستند، دارای ارتباطاتی با منافقین بودند که اخبار و عکس بویژه درخصوص انتخابات را در اختیار منافقین قرار می‌دادند.



انتقاد مطهری از انتساب مطالب ناروا به مرحوم بازرگان
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه مرحوم مهندس بازرگان به تز «اسلام منهای روحانیت» معتقد نبود، از صدا و سیما خواست که از تولید و پخش برنامه‌های یکطرفه و اتهامات سنگین به افراد در آنها خودداری کند. علی مطهری در واکنش به ادعای یک کارشناس سیاسی در شبکه افق سیما که چند بار تز «اسلام منهای روحانیت» را به مرحوم مهندس بازرگان نسبت داد، این امر را خلاف واقع دانست و به رابطه مرحوم بازگان با شهید مطهری، آیت الله طالقانی و بسیاری دیگر از علما اشاره و یادآوری کرده که اساساً روحانیت از جمله امام خمینی(ره) مهندس بازرگان را فردی متدین و اهل تهجد و نماز شب می‌دانستند. به گزارش ایسنا، وی نوشته است: «نقصی که در آثار اسلامی مهندس بازرگان وجود دارد، نوعی علم‌زدگی در مواردی است که باید از فلسفه بهره گرفت، نکته‌ای که استاد مطهری بارها در نقد نظریات مهندس بازرگان در اصول عقاید مانند توحید و نبوت و معاد گوشزد کرده و آن را ناشی از انس با علوم تجربی و ناآشنایی با فلسفه دانسته است. اما این کجا و تز اسلام منهای روحانیت کجا؟»



توصیه رسایی به الله‌کرم درباره «آتش به اختیار»
حمید رسایی از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری در صفحه اینستاگرام خود، برداشت حسین الله‌کرم، رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله از مفهوم «آتش به اختیار» را غلط دانسته و از او خواسته که این موضوع را اصلاح کند. به گزارش ایلنا، در نوشته رسایی آمده است: «جناب الله‌کرم! متأسفانه برداشت غلط و شاذ حضرت‌عالی از سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص آتش به اختیار بودن نیروهای فرهنگی و نصب این بنر که برخلاف فهم اکثر قریب به اتفاق نیروهای انقلابی و اقدامات خودجوش فرهنگی آنها و پیشنهادهای مؤثر ایجابی ایشان در این خصوص بوده، خوراک قابل توجهی برای رسانه‌های معاند بویژه در فضای مجازی فراهم کرده است که امیدوارم توضیحات اصلاحی شما مانع سوء استفاده‌های بیشتر معاندان شود.» بنر یاد شده، اشاره به بنری است که روز جمعه در حاشیه نماز جمعه نصب و در آن از وزارت ورزش و جوانان به خاطر اجازه ورود بانوان به ورزشگاه برای دیدن مسابقه والیبال انتقاد و به دستگاه قضایی شکایت شده و همزمان تهدید شده بود که در صورت رسیدگی نکردن دستگاه قضایی، دانشجویان حزب‌الله نماز جمعه آتش به اختیار اقدام خواهند کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6524/3/416310/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها