راننده خواب آلود عامل انفجار تانکر سوخت‎




گروه حوادث / مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رئیس پلیس راهوراستان خوزستان، جزئیات منفجر شدن تانکر حمل سوخت در محور ایذه - دهدز را تشریح کردند.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه در ۲۰ کیلومتری محور ایذه به سمت دهدز، یک خودروی سواری ۴۰۵ به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به یک تانکر حمل سوخت برخورد کرد.

غلام عباس بهرامی نیا افزود: این تصادف ابتدا منجر به آتش گرفتن خودروی سواری شد و بلافاصله شعله‌های آن به تانکر حمل سوخت سرایت کرد که موجب انفجار در تانکر نیز شد. از آنجا که آتش به علت انفجار مهیب در تانکر وسعت پیدا کرده بود، به دو وسیله نقلیه دیگر نیز سرایت کرد و باعث آتش گرفتن آنها نیز شد تا اینکه نیروهای امدادی به محل حادثه رسیده و به مهارشعله‌های آتش وانتقال مصدومان به بیمارستان پرداختند. در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان ایذه منتقل شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: خوشبختانه محور ایذه – دهدز بعد از ایمن‌سازی توسط  پلیس راه و مأموران راهداری، بازگشایی شد و تردد  در آن جریان دارد.
رئیس پلیس راه خوزستان نیز دراین باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری به علت خواب آلودگی راننده با یک تانکر، برخورد کرد که انفجار مهیبی در محوز ایذه - دهدز رخ داد.سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان داده راننده خودرو سواری در اثر خواب آلودگی با شیر تانکر حامل گاز مایع برخورد کرده است.
همان موقع سرنشینان سواری از خودرو فرار کردند اما افرادی که اطراف تانکر بودند دچار سوختگی شدند.
انتقال 16 مصدوم به بیمارستان
سرپرست اورژانس کشور نیز از مصدومیت ۱۶ نفر در حادثه انفجار تانکر سوخت خبر داد.
پیرحسین کولیوند گفت: در پی تصادف یک دستگاه تانکر حامل سوخت با یک دستگاه پژو سواری که منجر به انفجار تانکر سوخت شد خودروهای اطراف نیز دچار حریق شدند.
 این حادثه درمجموع ۱۶ مصدوم داشت که ۱۴ نفر بلافاصله توسط امدادگران اعزامی از دهدز و ایذه به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شده  و دو نفر نیز در محل درمان شدند.
سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: چهار نفر از مصدومان بدحال با سوختگی بالا خیلی سریع توسط آمبولانس به اهواز منتقل شده و بقیه نیز توسط اتوبوس آمبولانس که از شهرستان رامهرمز به محل اعزام شده بود به اهواز انتقال یافتند.

 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6640/18/445843/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها