اخبار




شروع خوب کونگ‌فوکاران ایران
در رقابت‌های جهانی

تیم ملی کونگ‌ فوی ایران هفتمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در چین را با چهار مدال طلا، نقره و برنز آغاز کرد. این دوره از رقابت‌ها روز پنجشنبه با حضور ۵۷ کشور به میزبانی چین در شهر «امی شان» آغاز شد که در روز نخست ۹ نماینده از کشورمان در فرم‌های بدون سلاح به دیدار رقبای خود رفتند که در این بین سعید عطازاده در فرم سنتی «چن تای چی» موفق به کسب مدال طلا شد.  سیدحامد کاتوزی در فرم سنتی «یانگ تای چی» با اختلاف ۳ صدم نسبت به نفر اول از هنگ‌کنگ به مدال نقره رسید. حسن قاسمی و محسن روزبهانی هم در سبک‌های «شینگ یی» و «شائولین» صاحب مدال برنز شدند. این دوره از رقابت‌ها تا روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

<ماجک> دوباره سرمربی تیم ملی هندبال شد
بوروت ماجک سرمربی اسلوونیایی از سوی فدراسیون هندبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد تا برای سومین بار و در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 کره جنوبی و انتخابی قهرمانی جهان آلمان 2019 سکان هدایت تیم ملی‌ کشورمان را برعهده بگیرد.

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره کسب مجوز حرفه‌ای‌گری
باشگاه استقلال در خصوص کسب مجوز حرفه‌ای گری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و جواز شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان، اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بدهی‌های انباشته مربوط به سال‌های گذشته باشگاه استقلال، طی چند ماه گذشته با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و تلاش‌های مدیران باشگاه استقلال، هـمراهـی بازیکنان و کادرهای فنی سال‌های گذشته برطرف شده است. باشگاه استقلال در پایان از همه هموطنان شریف و اهالی فوتبال و خانواده بزرگ استقلال تقاضا کرد از پرداختن به حواشی که باعث ضربه زدن به این باشگاه مردمی است، خودداری کنند.

سوشا در نقش خبرنگار!
سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس و سنگربان کنونی تیم میون دالن نروژ هم به جمع بازیگران سینما پیوست. فیلمی که او در آن بازی کرده، «آواز غمناک» نام دارد و البته سه سال پیش تصویر‌برداری شده و جواد عزتی و شاهرخ استخری نیز در آن شرکت دارند و جالب‌تر اینکه سوشا در این فیلم نقش یک خبرنگار را ایفا کرده است!

عربستان و امارات خواهان رویارویی با نمایندگان ایران در زمین بی‌طرف
سایت ارم‌نیوز، در گزارشی ادعا کرد عربستان و امارات از ای.اف.سی خواسته‌اند در فصل آینده با نمایندگان ایران و قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی‌طرف بازی کنند. براساس این اعلام، دو کشور یادشده حتی عمان و اردن را به عنوان زمین بی‌طرف در صورت رویارویی نمایندگان خود با تیم‌‌های باشگاهی کشورمان و قطر خواستار شده‌اند. این گزارش در حالی است که در فصل اخیر تیم‌های باشگاهی ایران با نمایندگان عربستان در زمین بی‌طرف بازی کردند. همچنین عربستان و امارات هنوز به صورت رسمی ادعای این رسانه اینترنتی را تأیید نکرد‌ه‌اند. ارم‌نیوز در بخش پایانی گزارش خود مدعی شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا به این خواسته به سرعت توجه می‌‌‌کند.

برگزاری بازی ایران - ونزوئلا پشت درهای بسته!
بازی تیم های ایران و ونزوئلا که قرار بود در شهر آرنهم هلند برگزار شود، به شهر نایمخن منتقل شد. این بازی در همان تاریخ قبلی یعنی ۲۲ آبان ماه، پشت درهای بسته ورزشگاه و در ورزشگاه خانگی نایمخن برگزار خواهد شد. طبق اعلام مسئولین برگزاری به دلیل مسائل امنیتی هیچ تماشاگری حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت.

پیروزی کرواسی و سوئیس
در دیدارهای رفت پلی‌آف جام جهانی

در شروع دیدارهای رفت پلی‌آف انتخابی جام جهانی فوتبال 2018 در قاره اروپا، تیم‌های کرواسی و سوئیس پنجشنبه شب حریفان خود را شکست دادند. کروات‌ها در خانه‌شان، یونان را 1-4 مغلوب کردند تا کار یونان بسیار سخت شود. مودریچ، کالی‌نیچ، پریشیچ و کرایاریچ زنندگان گل‌های کرواسی بودند و تک گل یونان را سوکراتیس به ثمر رساند. از سوی دیگر سوئیس در زمین ایرلند شمالی (شهر بلفاست) این تیم را با نتیجه 0-1 شکست داد و تک گل این مسابقه را رودریگز از نقطه پنالتی زد. دیدارهای برگشت این دو مسابقه اواسط همین هفته برگزار می‌شوند.

بدنسازی استقلالی‌ها در جزیره کیش
استقلالی‌ها که اردویی یک هفته‌ای را در جزیره کیش برپا داشته‌اند، پیش از ظهر دیروز در هتل محل استقرارشان بدنسازی کردند. قرار است آنها تا زمان پایان اردو روزی دو جلسه تمرین کنند و تمرین عصر هنگام جمعه آنها نیز مبتنی بر کارهای تاکتیکی بود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6640/23/445893/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها