اخبار




ابراز تأسف آیت‌الله زنجانی از کاهش محبوبیت طلاب
آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور از کمرنگ شدن تقوا، دانش و محبوبیت مردمی طلبه‌ها ابراز تأسف کرد.
به گزارش ایکنا، وی گفت: نوع طلبه‌ها محبوبیت سابق را ندارند. در گذشته این صنف محبوب و مورد احترام بود.  اینها مصیبت‌هایی است که اگر چه سخت است اما باید قبول کرد. آیت‌الله شبیری زنجانی «ورود طلاب به فعالیت‌های سیاسی» را یکی از عوامل مهم کم‌شدن محبوبیت آنان دانسته و افزود: بسیاری  افراد تخصص لازم را ندارند،جدای از اینکه برخی رفتارها شأن و احترام طلبه را پایین می‌آورد؛ مخصوصاً اینکه طلبه پرچم به دوش بکشد و بگوید «زید» را شما انتخاب کنید و «عمرو» را انتخاب نکنید. این رفتارها شأن و احترام طلبه را پایین می‌آورد. حتی یک بازاری محترم هم این کار را نمی‌کند که یک طلبه انجام می‌دهد.

آشنا: احمدی‌نژاد فقط یک خط قرمز دارد!
حسام‌الدین آشنا در کانال تلگرامی‌اش نوشت: بررسی گفتارهای سراپا یکسویه، کینه توزانه و بدون استناد رئیس جمهوری سابق نشان می‌دهد او فقط یک خط قرمز دارد؛ آن هم خودش است. وی ادامه داد: داستان‌پردازی‌های ایشان نه ارزش پاسخگویی دارد و نه می‌توان آنها را مسکوت گذاشت چرا که سکوت به معنای تأیید تلقی می‌شود و پاسخ چیزی برایش باقی نمی‌گذارد.

حضور امام جمعه تهران در شبکه‌های اجتماعی
آیت‌الله سیداحمد خاتمی با انتشار ویدئویی، حضور خود در شبکه‌های اجتماعی را اعلام کرد. به گزارش ایرنا، وی گفت: با توجه به گستردگی شبکه‌های اجتماعی و تأثیرگذاری اینها ... تصمیم گرفتم من هم در این شبکه‌ها حاضر باشم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6640/21/445963/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها