وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد

افزایش مخاطب درپی تجمیع دو نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال





وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تجمیع نمایشگاه‌های مطبوعات که به‌تازگی به اتمام رسیده و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که بزودی آغاز می‌شود به ایرنا گفت: اینکه نمایشگاه این دو مجموعه با هم برگزار شود حُسن‌هایی دارد و می‌تواند مخاطبان بیشتری را به فضای نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال بیفزاید. سیدعباس صالحی افزود: اما همانگونه که مطلع هستید این دو مجموعه، مخاطبان متفاوتی با هم دارند؛ در عین اینکه مشترکاتی بین آنهاست. گرچه بخشی از رسانه‌های دیجیتال واژه رسانه دارند و طبعاً با نگاه رسانه حرکت می‌کنند اما بخشی از آنها نیز فرارسانه‌ای هستند و ارتباط مستقیم با بحث رسانه ندارند. لذا در نسبت فرا رسانه‌ای‌ها با نمایشگاه مطبوعات، همه، آن بخش‌های رسانه‌ای قوی را ندارند. صالحی افزود: تجمیع این دو نمایشگاه، می‌تواند باعث افزایش مخاطب شود و برخی از کاهش هزینه‌ها را در پی داشته باشد و البته برگزاری جداگانه این نمایشگاه‌ها به‌دلیل اینکه این دو، مخاطبان خاص خود را دارند و مخاطبان آنها یکسان نیست، صورت می‌گیرد.

انجمن سینمای جوان موضوع قابل توجه و جدی دولت دوازدهم است
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حاشیه جلسه روز چهارشنبه ۱۷ آبان هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره برخی شایعات مطرح شده نسبت به کاهش بودجه انجمن سینمای جوان، اظهار کرد: کارکرد انجمن سینمای جوان تقلیل نیافته، بلکه اتفاقی که افتاده این است که در دوره جدید مورد توجه جدی‌تری قرار گرفته است.

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعری از اقبال لاهوری شاعر، فیلسوف و سیاستمدار مسلمان پاکستانی اربعین سید و سالار شهیدان را تسلیت گفت. سیدعباس صالحی در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت:
بر زمین کربلا بارید و رفت / لاله در ویرانه‌ها کارید و رفت
ای صبا‌ای پیک دور افتادگان / اشک ما بر خاک پاک او رسان


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6640/22/445970/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها