اخبــــــار



رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات هیأت مدیره در وقت اضافه

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات درباره رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای مرکز گفت: رد صلاحیت‌ها قانونی بوده است. به‌گزارش ایسنا، حسینعلی نیری درباره رد صلاحیت ۶ نفر از کاندیداهای انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز که قبلاً تأیید صلاحیت شده بودند، گفت: شاید موضوع جدیدی بوده و گاهی اوقات مدارک جدیدی می‌آید که علیه‌شان است. از همین لحاظ صلاحیت ها مجددا بررسی می‌شود و این اتفاق هم قانونی بوده است. وی درباره رفتار قاضی با متهمان و وکلا گفت: اگر قاضی بد برخورد کرد یا خدایی نکرده شئونات را رعایت نکرد به آن رسیدگی می‌شود ولی باید شکایتی صورت گیرد.  علی نجفی‌توانا، رئیس سابق کانون وکلا که نامش در لیست رد صلاحیت‌ شده‌ها قرار دارد، در این باره می‌گوید: دادگاه عالی انتظامی متشکل از قضات فرهیخته باسابقه و خوشنام است. در بسیاری از موارد تا آنجا که خود این قضات تصمیم‌گیر باشند مسلماً با توجه به سابقه قضایی بیشتر حول محور مستندات اظهارنظر می‌کنند، نه بر اساس گزارش‌ها و بیانات برخی اشخاص. مشکلی که ما از ابتدای انقلاب تاکنون در کشور داریم این است که خیلی سعی می‌شود با اتکا به گزارش اشخاص نسبت به افراد دیگر اعلام نظر شود.

حناچی: نقشی در طراحی زیرگذر استاد معین نداشتیم

دیروز افتتاح یکطرفه زیرگذر استاد معین با حاشیه‌هایی همراه بود. در ابتدای مراسم عده‌ای نسبت به افتتاح یکطرفه زیرگذر اعتراض داشتند. این افراد که در بین آنها دانش‌آموز و اعضای شورایاری محلات منطقه ۹ نیز حضور داشتند، درخصوص این افتتاح شعارهایی سر دادند و از طرفی ساکنان محلی هم می‌گفتند، افتتاح یکطرفه بار ترافیکی منطقه را کاهش نمی‌دهد. پیروز حناچی به پاسخگویی و آرام کردن معترضان پرداخت و به آنها قول دو طرفه شدن زیرگذر را داد. حناچی درباره پروژه استاد معین که افتتاح آن با اعتراضاتی همراه بود، گفت: ما نقشی در طراحی این زیرگذر نداشتیم که اگر داشتیم شاید جور دیگری آن را طراحی می‌کردیم تا امروز عده‌ای از شهروندان ناراضی نباشند. اما پروژه استاد معین یکی از سخت‌ترین پروژه‌های شهر تهران بود. محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران هم در این مراسم گفت: در ابتدای آغاز به کار دوره پنجم مدیریت شهری لیست بلندبالایی از پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی وجود داشت و تلاش کردیم آنها را به سرانجام برسانیم و از ۷۰ پروژه نیمه‌تمام در سال ۹۷، در حدود ۱۷ ‌پروژه افتتاح شد.
وی افزود: به‌عنوان رئیس شورا از ابتدا مراحل ساخت پروژه را پیگیری می‌کردم و مردم محله استاد معین می‌گفتند با آن موافق نیستند و برخی می‌گفتند تنها هدف رساندن راه به پروژه‌های بزرگ محله است.در آن زمان کسی از طرف شورایاران سراغ ما نیامد. در دوره جدید یکی دوبار شورایاران در مراسم‌ها بحث افتتاح یکطرفه و دوطرفه را مطرح می‌کردند اما هیچ‌وقت درخواست و نامه‌ای برای ملاقات و بررسی به شورای شهر نیامد.
غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم در این زمینه در توئیتی نوشت: پروژه تونل-زیرگذر استاد معین با حضور شهردار تهران افتتاح شد؛ این پروژه پس از ۵سال با پیشرفت نزدیک به ۹۰درصد در سال گذشته به بهره‌برداری رسید. ساکنین محله استاد معین درخواست دارند تونل دوطرفه شود که ان‌شاءالله بررسی خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7271/5/534949/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها