توئیتر




 کرونا با اینکه به کل اقتصاد جهان خسارت وارد کرد اما زیان آن برای اقتصاد چین چندین برابر است. یکی از کاربران توئیتر با اشاره به این موضوع نوشت: عمق فاجعه برای اقتصاد چین. واردات نفت خام چین روزانه 3 میلیون بشکه کاهش پیدا کرده است، یعنی بیش از 20 درصد کل مصرف. کل تولیدات شهر 11 میلیون نفری ووهان در رکود است، علاوه براین بیشتر کارخانه‌های شرق چین که قطب تولید این کشور هستند از جمله شانگهای نیمه تعطیل یا تعطیل شده است.

 دو موضوع دیگر که روز گذشته برخی کاربران توئیتر به آن واکنش نشان داده بودند مربوط به پیش فروش بلیت قطار نوروزی و ثبت‌نام پیش فروش خودرو بود که در هر دو مورد در زمان کمی ثبت‌نام تکمیل و بسیاری از متقاضیان نتوانستند ثبت‌نام کنند.

 یکی از کاربران نوشت: با توجه به افزایش قیمت بنزین امسال بسیاری از مسافران نوروزی ترجیح می‌دهند با قطار مسافرت کنند اما ظرفیت کم حمل‌ونقل ریلی این فرصت را از آنها گرفته است.

 کاربر دیگری با اشاره به آغاز ثبت‌نام پیش فروش خودرو نوشت: در پیش‌فروش خودرو، ظرفیت در۲دقیقه تکمیل و خودروها به مصرف‌کنندگان اصلی نمی‌رسند. به نظر می‌رسد در این فروش‌ها، امکان ثبت‌‌نام برای شهروندان عادی وجود ندارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7271/9/534974/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها