اخبــــار



خون بهای پدر بهانه قتل مادر

گروه حوادث/ زن جوان روستایی به‌خاطر اختلافات خانوادگی مادر پیرش را به قتل رساند.
رئیس پلیس آگاهی بیجار روز دوشنبه در تشریح این خبر به ایرنا گفت: ساعت ۱۰ صبح دیروز مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ فوت مشکوک یک پیرزن ۸۱ ساله را در حسن آباد بیجار به پلیس گزارش کرد و مأموران با حضور در محل و مشاهده برخی آثار ضرب و جرح روی بدن این زن با احتمال وقوع قتل تحقیقات خود را در خصوص علت مرگ آغاز کردند.
سروان محسن گل زردی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر خانواده از سال‌های قبل با مادرش دچار اختلاف و مشکل بوده است به‌همین خاطر وی فراخوانده شد که در ابتدا سعی داشت با داستان سرایی تحقیقات پلیس را منحرف کند. اما در ادامه به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: سال‌ها پیش پدرم را در حادثه‌ای از دست دادم و به‌دنبال آن خون بهایی (دیه) به خانواده ما تعلق گرفت که مادرم بدون اطلاع من همه پول را به‌حساب برادرم که در تهران ساکن است، واریز کرد.
بارها از مادرم خواستم مبلغی از این پول دیه را برای گذراندن زندگی و آینده‌ام به من بدهد اما او از این کار امتناع می‌کرد که امروز درگیری ما به‌همین دلیل بالا گرفت و سرش را به‌ دیوار کوبیدم و وقتی مطمئن شدم جان باخته است او را از بالای پله‌ها پرت کردم. سپس صحنه را از خون‌های ریخته شده پاک و لباس‌های مادر را تعویض کرده و پس‌ از آن به اورژانس اطلاع دادم و وانمود کردم از پله سقوط کرده است.
سروان گل زردی تأکید کرد: پس‌ از تحقیقات تکمیلی قاتل بودن این فرد برای پلیس به اثبات رسید و دختر جوان با حکم مقام قضایی تحویل زندان سنندج شد و پرونده برای صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.

تصادف خونین بر اثر پاره شدن سیم بکسل

گروه‌حوادث / پاره شدن سیم بکسل یک خودروی بنز که در حال انتقال جرثقیل در جاده بافق - بهاباد بود حادثه مرگباری را رقم زد.
سرهنگ حسن یزدانی جانشین انتظامی بافق گفت: یک دستگاه خودرو بنز خاور که در حال بکسل کردن یک جرثقیل بود به علت پاره شدن سیم بکسل، جرثقیل از مسیر منحرف و وارد مسیر مخالف شده و با یک پراید برخورد کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در این حادثه پس از برخورد جرثقیل با پراید، راننده و 3سرنشین پراید مجروح و یکی دیگر ازسرنشینان پراید فوت کرد.
با اعلام این گزارش مأموران پلیس راه برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند و مشخص شد که علت اصلی سانحه پارگی سیم بکسل خودرو بنز خاور بوده است و راننده بنز خاور هم پس‌از این اتفاق از صحنه متواری شده است.

مرگ یک خانواده زیر چرخ‌های اتوبوس

گروه حوادث / برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه پراید منجر به مرگ 4 عضو یک خانواده شد.
وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: این سانحه ظهر روز دوشنبه ۱۴ بهمن، در محور مرند - خوی بعد از پاسگاه قرخلار به طرف خوی رخ داد و منجر به مرگ 4 عضو یک خانواده شامل دو پسر و پدر و مادر شد. تحقیقات برای بررسی علت این سانحه ادامه دارد.

جنایت با طعم هرویین

گروه‌حوادث / جوان کرجی که پس‌ از مصرف هرویین یکی از دوستانش را به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، پس‌ از کشف جسد جوانی ناشناس در اطراف جاده ماهدشت کرج، شناسایی مقتول و قاتل در دستور کار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت و مأموران موفق شدند هویت مقتول را که جوانی 18 ساله به‌ نام رضا بود شناسایی کنند. در مرحله بعد مأموران با دعوت از خانواده مقتول تحقیقات‌شان را ادامه دادند تا اینکه متوجه شدند مقتول چند وقتی است که با یکی از دوستانش به‌ نام کاظم در یک منزل مجردی زندگی می‌کردند که پس از این جنایت کاظم هم ناپدید شده است. بنابراین کارآگاهان با این فرضیه که قتل از سوی پسر جوان رخ داده است وی را به‌عنوان اصلی‌ترین سرنخ پرونده تحت تعقیب قرار دادند.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز درباره دستگیری مقتول گفت: مأموران با تلاش‌های شبانه روزی در نهایت موفق شدند کاظم را در تهران دستگیر کنند.
او پس از دستگیری با توجه به مستندات موجود به قتل اعتراف کرد و گفت: آن شب من و رضا مقدار زیادی ماده مخدر هرویین مصرف کردیم و از حالت عادی خارج شدیم رضا با توهمی که در سرش داشت من را با چاقو تهدید به مرگ کرد و همین مسأله باعث شد تا درگیری میان ما بالا گرفت و من هم پس از گرفتن چاقو چند ضربه به سینه و گردنش زدم و پس‌ از قتل هم جسدش را در اطراف ماهدشت کرج رها کردم.
با اظهارات کاظم و اعتراف صریح او به قتل پرونده این متهم تحویل مراجع قضایی شد.

واژگونی اتوبوس با 4 کشته

گروه حوادث / خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اردبیل - تهران منجر به‌واژگونی آن و مرگ ۴ مسافر شد.
ساعت 4 و 30 دقیقه صبح روز دوشنبه یک دستگاه اتوبوس که از اردبیل عازم تهران بود در اتوبان زنجان ـ قزوین حدفاصل هیدج و غزال واژگون شد.
مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: پس‌ از اعلام این گزارش به اورژانس ١١۵، بلافاصله ۱۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند که 4 مسافر جان باخته بودند و 25 مسافر هم مصدوم شدند که یکی از آنها در محل درمان و بقیه به بیمارستان منتقل شدند.
خستگی و خواب آلودگی عامل واژگونی این اتوبوس عنوان شده است.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7271/12/534985/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها