اخبــــار



آغاز ارسال پیامک های اطلاع رسانی کرونا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی و هشدار درباره کرونا با عنوان وزارت بهداشت خبر داد. به گزارش «ایران»، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد: ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای آگاهی بخشی و هشدار در مورد ‎کرونا به تلفن همراه شهروندان با عنوان وزارت بهداشت آغاز شده است. وی تأکید کرد: محتوای این پیام‌ها از سوی وزارت بهداشت تهیه می‌شود.

<کرونا> بازار فروش تبلت در چین را رونق داد

در پی شیوع کرونا در چین، تقاضا برای تبلت و بویژه آی پد در این کشور افزایش یافته است. به‌گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی موقت بسیاری از کارخانه‌ها و کسب و کارها در چین شده است. با این حال از آنجایی که نمی‌توان کسب و کارها را به‌طور کامل تعطیل کرد، بسیاری از افراد به دورکاری روی آورده‌اند و از خانه به‌کار خود ادامه می‌دهند.
این امر به افزایش تقاضا برای دستگاه‌های الکترونیک قابل حمل چون تبلت‌ و آی‌پد منجر شده که وسیله‌ای ایده‌آل برای کارمندان و دانشجویان است تا بتوانند در خانه نیز به‌کار ادامه دهند. بنابر گزارش‌ها در نتیجه افزایش تقاضا، موجودی تبلت بسیاری از خرده‌فروشان آنلاین تمام شده و آن دسته از فروشندگانی که هنوز موجودی دارند برای اینکه از این کمبود محصول پولی به جیب بزنند، قیمت‌ها را بالا برده‌اند.
پیش از این نیز گزارش شده بود که شیوع کرونا می‌تواند به نفع شرکت‌هایی چون اپل باشد زیرا به‌دلیل نگرانی‌ها از ابتلا به این بیماری ویروسی، افراد ناچار به ماندن در خانه هستند و باید خود را به نوعی سرگرم کنند. بر همین اساس، پیش‌بینی شده بود که خریدها از اپ استور افزایش یابد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7289/17/537224/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها