گزیده




صدور کد بورسی برای همه دارندگان سهام عدالت

وزیر اقتصاد دستور داد که با فوریت کد بورسی برای همه دارندگان سهام عدالت صادر شود. پیرو ابلاغیه مهم مقام معظم رهبری در خصوص آزادسازی سهام عدالت، اولین جلسه کمیته اجرایی ابلاغیه مذکور به‌ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. به گزارش تسنیم، در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت، جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی بورس به‌منظور بررسی و تصویب مقررات مورد نیاز و انتقال سهام به دارندگان سهام عدالت برگزار شود.

مشمولان سهام عدالت در سایت سجام ثبت نام کنند
پیش از این مهدی طریحی، مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان خصوصی‌سازی به مهر گفته بود: مشمولان سهام عدالتی که کد بورسی ندارند، در صورتی که «روش آزادسازی مستقیم» را انتخاب کرده باشند، باید در «سامانه سجام» ثبت نام کنند.

سرمایه‌گذاری ۳۸ هزار میلیارد تومانی در بخش سدها
و شبکه‌های آبیاری

وزیر نیرو گفت: سرمایه‌گذاری انجام شده از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون، در حوزه ساخت سدها و اجرای شبکه‌های آبیاری و زهکشی ۳۸ میلیارد تومان بوده است. رضا اردکانیان افزود: در دولت تدبیر و امید ۳۲۱ هزار هکتار شبکه اصلی آبیاری و زهکشی اجرا و به ازای هر دو هکتار برای یک نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است. وی اظهار داشت: ۲.۸۶ میلیون هکتار اراضی تحت شبکه‌های آبیاری در پایین‌دست سدها در نظر گرفته شده‌اند که اکنون به ۲.۴ میلیون هکتار رسیده‌ایم و امید است تا سال ۱۴۰۶ مجموع این اراضی و تمام شبکه‌ها در کشور اجرایی شود.
وی خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال پیش مجموع شبکه‌ها ۵۵۲ هزار هکتار بود که اواسط سال ۹۲ و در دولت تدبیر و امید به ۲ میلیون و ۱۲۵ هزار هکتار رسیده بود که امروز ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار هکتار است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7336/8/542047/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها