اخبــــار




ماجرای ادامه‌دار اسکوچیچ و نفت آبادان

در حالی که هفته گذشته دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی مدعی شد شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از او در حال حل شدن است اما این باشگاه ادعای دیگری دارد. حسن نصراصفهانی رئیس هیأت مدیره نفت آبادان به فارس گفت: «چیزی در حال حل شدن نیست. ما منتظر رأی فیفا در این زمینه هستیم. طرف حساب ما نه فدراسیون فوتبال و نه وزارت ورزش است. ما با خودش طرف هستیم و اصلاً از طرف اسکوچیچ هیچ اتفاقی نیفتاده و حتی برای حل شدن موضوع تماسی با ما نگرفته است.»

لغو مسابقات کسب سهمیه تیراندازی با کمان در سال ۲۰۲۰

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان تصمیم گرفت به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ مسابقات کسب سهمیه المپیک را برگزار نکند. فدراسیون جهانی همچنین تصمیم گرفت رنکینگ جهانی را هم به روز نکند. بر اساس اعلام این فدراسیون، تمامی رویدادهای ورزشی تا پایان آگوست (شهریورماه) تعلیق خواهد بود. فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان امیدوار است بتواند رویدادهای خود (غیر از کسب سهمیه المپیک) را قبل از پایان سال آغاز کند.

کارگزار چه پیشنهادی به پرسپولیس داد؟

با وجود اینکه مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس خبر از فسخ قرارداد این باشگاه و کارگزارش داده بود اما کارگزار باشگاه پیشنهادهای جدیدی برای ادامه همکاری ارائه کرده است. به‌گزارش ایسنا، در همین رابطه جلسه‌ای بین رسول پناه و کارگزار (در غیاب سایر اعضای هیأت‌مدیره) برگزار می‌شود تا پیشنهادهای جدید برای ادامه همکاری ارائه شود. گویا در این جلسه کارگزار اعلام می‌کند حاضر است تا پایان خرداد ٢۵میلیارد تومان دیگر به پرسپولیس بپردازد اما دقیقاً عنوان نمی‌کند که آیا باز هم به‌عنوان قرض خواهد بود یا در قالب درآمد این پول را می‌پردازد. همچنین کارگزار برای فصل بعد وعده درآمد ١٠٠میلیاردی داده است. البته پس از تحقق این درآمد کارگزار درصد حق زحمت خود را برمی‌دارد و در ادامه هزینه‌های انجام شده (اداره اپلیکیشن، حقوق کارمندان رسانه‌ای کارگزار و...) نیز کسر می‌شود و باقی مانده به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌شود. رسول پناه در این جلسه درباره بدهی ١۵میلیارد و ۵٠٠میلیونی پرسپولیس‌ به کارگزارهم صحبت می‌کند که مدیران کارگزار می‌گویند این مبلغ از درآمد فصل بعد پرسپولیس کسر خواهد شد.

بخشش اجاره بهای ۴۳۰۰ مکان ورزشی

جمشید تقی‌زاده، معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: «با پیشنهاد این وزارت و تصویب هیأت وزیران، اجاره‌بهای ۴ هزار و ۳۰۰ مکان ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی با توجه به تعطیلی آنها در این مدت بخشوده شد و برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به این بخش، تسهیلات مالی ارزان قیمت در اختیار ۲۸ هزار باشگاه‌دار و فعال ورزشی کشور قرار می‌گیرد. به ازای فعالیت هر فرد در باشگاه‌های ورزشی، تسهیلات ارزان قیمت به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال در اختیار باشگاه‌داران قرار می‌گیرد که نیمی از آن برای حقوق نیروهای انسانی و نیمی برای اجاره در نظر گرفته شده است.»

کمک منچستریونایتد به کارکنان بیمارستان‌ها

بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌های فوتبال، خیلی از باشگاه‌ها و بازیکنان اقدام به کمک مالی به بیمارستان‌ها و کارکنان آنها کردند. در همین راستا باشگاه منچستریونایتد اقدام به توزیع ۶۰ هزار تن وعده غذایی بین کارکنان و مسئولان بیمارستان‌ها در بریتانیا می‌کند که این روزها به‌صورت شبانه روز به مداوای بیماران کرونایی می‌پردازند. در اقدامی مشابه دیگر، مروان فلاینی هافبک سابق منچستریونایتد مبلغ ۳ میلیون یورو به استاندارد لی یژ اولین تیم حرفه‌ای خود کمک کرده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7336/14/542077/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها