اخبـــــار




خلیل‌زاده: هیأت‌مدیره بدون اختلاف، توانمند نیست

اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره استقلال پس از جلسه دیروز هیأت مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران صحبت کرد. او در مورد اختلافاتی که درهیأت مدیره وجود دارد، گفت: «‌اختلافات، شخصی و سلیقه‌ای نیست. هیأت مدیره‌ای که اختلاف نداشته باشد، هیأت مدیره توانمندی نیست. اگر بحثی می‌شود، باید در چارچوب اخلاق باشد. جلسه امروزهم جلسه بدی نبود و خوب بود و بیشترین قسمت جلسه مربوط به اتفاقات اخیر و مسائل مالی بود. ما 4 میلیارد تومان پرداختی داشتیم و مابقی هم پرداخت خواهیم کرد.» او در مورد ناراحتی دیاباته و میلیچ چنین توضیح داد: «متأسفانه در مورد فیش‌های واریزی آن اتفاق افتاد و اشتباهی بوده که صورت گرفته و آقای سلطانی در مورد آن با من صحبت کرد. سعادتمند این فیش‌ها را در اختیار سلطانی قرار داد. سلطانی هم عنوان کرد که جعلی است و من که پرسیدیم گفت 2 کارشناس بانکی این را تشخیص دادند.»

خوبی‌ها و بدی‌های تعویق المپیک از نگاه دبیر

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مورد چرخه انتخابی تیم ملی کشتی گفت: «از دو ماه قبل از انتخابات در مورد چرخه تیم ملی کار کردیم. اول به خاطر خدا و بعد به خاطر کشتی، مسابقات انتخابی می‌گذاریم تا حقی از کسی تضییع نشود. کشتی‌گیر باید خودش انتخاب شود. امسال برای المپیک، کار انتخابی از ماه‌های آبان یا آذر شروع می‌شود. این گونه نیست که کشتی‌گیری حسن یزدانی را ببرد و به المپیک برود. این یک چرخه است و حتماً همه باید مسابقه بین‌المللی بدهند. من اصلاً به اردوی درازمدت اعتقاد ندارم.» وی در مورد تعویق المپیک و انتظار کسب نتیجه از تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: «عقب افتادن المپیک هم براى ما خوب شد و هم بد شد. همان طور که براى روسیه و امریکا نیز شرایط یکسان است. می‌گویند علیرضا کریمى مصدوم بوده و حالا مى‌تواند به المپیک برسد. ما محمدحسین محمدیان را داشتیم و الان هم کریمى برگردد، براى رفتن به المپیک باید با محمدیان کشتى بگیرد. یا اینکه مى‌گویند حسن یزدانى آماده‌تر مى‌شود. خب تیلور امریکایى هم تازه از مصدومیت برگشته و مى‌تواند آماده‌تر شود. از سوى دیگر این را در نظر بگیرید علیرضا نجاتى که در کشتى فرنگى شانس مدال دارد، باید یک سال بیشتر خودش را سر وزن نگه دارد.»

بیرانوند در کنار دروازه‌بان افسانه‌ای منچستر

سایت انگلیسی «پادیپاور» در مطلبی، پنج بازیکن متخصص در زمینه پرتاب‌های دست را در تاریخ فوتبال انتخاب کرده که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس یکی از این نفرات است. در گزارش این سایت آمده است: «فوتبال همان‌طور که از نامش پیداست، ورزشی است که باید با پا انجام شود و استفاده از دست در آن کاربرد چندانی ندارد و حتی در بسیاری از موارد موجب ناکامی تیم‌ها و بازیکنان شده است؛ با این حال می‌توان از دست‌ها استفاده مناسبی هم در این ورزش داشت و با پرتاب‌های خوب، فرصت‌های مناسبی برای تیم خود ایجاد کرد.» این سایت پیتر اشمایکل (گلر دانمارکی دهه 90 منچستریونایتد)، روری دلاپ (هافبک سابق استوک‌سیتی)، اندی لگ (بازیکن ولزی در دهه‌های 80 و 90 میلادی) و مگان کمپل (مدافع تیم ملی بانوان ایرلند) را به دلیل تبحر در پرتاب‌های بلند در کنار بیرانوند قرار داده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7337/14/542181/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها