تلگراف خبر



فیلم سینمایی «زمستان بود» به‌ کارگردانی وحید پرشاد و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار پس‌ از بحران کرونا در تهران کلید خواهد خورد. «زمستان بود» فیلمی پربازیگر است و تاکنون در آن حضور بازیگرانی چون الهام کردا، نازنین بیاتی، محمدرضا غفاری و (با حضور افتخاری) شاهرخ فروتنیان قطعی شده است.
آلبوم موسیقایی «نجوای جان» که نمونه‌هایی از بهترین آثار استاد سید احمد مراتب با موضوع نیایش خداوند و ستایش اهل بیت(ع)، متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان است منتشر شد. این آلبوم در هفت بخش مختلف از میان آوازهای خوانده شده استاد احمد مراتب در سال‌های گذشته گلچین و منتشر شده است.
پس‌ از موفقیت بزرگ «جوکر»، تاد فیلیپس کارگردان این فیلم در حال مذاکره برای ساخت دنباله این فیلم با حضور احتمالی واکین فینیکس است؛ نقشی که جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای فینیکس پس از چند سال به ارمغان آورد.
برایان هوگ بازیگر ایرلندی سینما که با نام هنری بی‌جی هوگ شناخته می‌شد، در ۶۵ سالگی پس از یک دوره کوتاه بیماری درگذشت. برایان هوگ در چند اپیزود از سریال «بازی تاج و تخت» نقش آدام ماربربند را بازی کرده بود.
صفحه اینستاگرام شبکه العالم با وجود دارا بودن نشان تأیید و اصالت اکانت‌ها (تیک آبی وری فای) همزمان با ماجرای قرار دادن حزب‌الله در لیست تروریست‌ها، بسته شد.
فیلمبرداری فیلم مستند «A_B_C_D» به‌کارگردانی محسن خان‌جهانی، با محوریت کرونا و حواشی اجتماعی آن در تهران ادامه دارد. این مستند برخلاف آنچه تصور می‌شود در هیچ بیمارستانی تصویربرداری نشده است و فقط به حواشی اجتماعی شیوع ویروس کرونا در جامعه و تأثیراتی که بر زندگی افراد می‌گذارد، پرداخته  است.
اما استون بازیگر برنده اسکار از جمله بازیگرانی است که به اختلال سلامت روانی در دوران کرونایی واکنش نشان داده است و راهکار پیشنهادی‌اش نوشتن برای مقابله با این مشکل است. جونا هیل، مارگو رابی، اندرو گارفیلد، اکتیویا اسپنسر، میستی کوپلند، کوین لاو، جمیلا جمیل، لینا دانم، مارک رانسون، جیم گفیگان، زویی دویچ، کیث پاورز، جولیا مایکلز، موبی، میسی فرنکلین، نیکول شرزینگر، سارا میشل گلار، لیندزی استرلینگ، اما چمبرلین و خیلی چهره‌های دیگر مشارکت خود در این ابتکار را تأیید کرده‌اند.
جایزه بهترین مستند کوتاه جشنواره جهانی فیلم سیدنی به فیلم «درد از آن من است» ساخته فرشید اخلاقی محصول استرالیا اهدا شد. این فیلم یک سکانس‌پلان است که به روایت زندگی‌ زنی می‌پردازد که مدت زیادی به قرص‌های‌ تسکین درد اعتیاد داشته است.
فیلم کوتاه «بهار می‌آید» به کارگردانی سعید بهمن در جشنواره بین‌المللی آنلاین Covid ۱۹ Film Festival، جزو ۲۲ فیلم برتر قرار گرفت. همچنین بخش‌هایی از این فیلم در برنامه «داستان‌های انسانیت» Stories of Humanity در کانال مدیا وان کانادا به نمایش درآمد. «بهار می‌آید» فردی کلافه از شرایط پاندمی و قرنطینه را به تصویر می‌کشد که با درختی که به تازگی شکوفه داده رو به رو می‌شود.
نمایش «خانم آنلاین» به نویسندگی و کارگردانی آریان رضایی و با بازی نسیم ادبی، به شیوه آنلاین و تعاملی در سایت تیوال اجرا می‌شود. قصه «خانم آنلاین» درباره زنی است که در ایام قرنطینه به‌صورت آنلاین به مردم آموزش آشپزی می‌دهد. این نمایش روزهای پنجشنبه و جمعه ـ ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ـ ساعت ۱۰ شب به‌صورت زنده اجرا خواهد شد.
سالار عقیلی شامگاه جمعه ۱۲ اردیبهشت‌ماه به اتفاق حریر شریعت‌زاده در صفحه اینستاگرامش کنسرت آنلاین برگزار کرد و بیش از ۳۵۰۰ نفر به دیدن آن نشستند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7337/15/542193/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها