اخبار




تالار‌های پذیرایی استان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

استاندار تهران با اشاره به‌ کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، اعلام کرد: تالار‌های عروسی و پذیرایی در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است. به‌گزارش خبرگزاری صدا‌وسیما، انوشیروان محسنی بندپی، افزود: اکنون رستورانداران علاوه بر خدمات بیرون‌بر، می‌توانند با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت حضوری از متقاضیان پذیرایی کنند.
وی گفت بازرسان بر نحوه فعالیت و رعایت اصول بهداشتی در رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها (کافی‌شاپ‌ها) نظارت می‌کنند و با افراد خاطی از طریق قانون بشدت برخورد می‌شود.
استاندار تهران گفت: با کاهش محدودیت‌ها احساس خطر مردم از واگیری بیماری کرونا کاهش یافته و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

۲۳۶۹ ابتلا و ۷۵ فوتی جدید کرونا در کشور   

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۶۹ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
به‌گزارش ایسنا، دکتر لاری گفت: از ظهر روز پنجشنبه تا ظهر روز جمعه ۲۳ خرداد و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۸۷ مورد بستری شدند.
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید.
او در ادامه گفت: متأسفانه دربازه زمانی ظهرپنجشنبه تا ظهر جمعه، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۸ هزار و ۶۵۹ نفر رسید.
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، خوشبختانه تاکنون ۱۴۴ هزار و ۶۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7368/5/545330/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها