اخبار



خروج خوزستان از وضعیت قرمز کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان گفت:خوشبختانه خوزستان در حال حاضر از وضعیت قرمز خارج شده و در مرحله هشدار قرار دارد.
علی احسان‌پوردرگفت‌و‌گوبا«ایران»افزود: درآبادان نیز وضعیت بیماری کرونا پایدار شده و در حال کاهش است.
 وی با اشاره به انجام روزانه 2500 تست کرونا در استان از همه مردم خوزستان خواست تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا خدای ناکرده باز خوزستان به وضیت قرمز برنگردد.

برنامه‌های پالایشگاه گاز ایلام برای استاندارد‌سازی خروجی آلاینده‌های هوا

ایلام- محمد کریم ویسی: مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: کار مطالعات پروژه کاهش آلاینده‌های گوگرد توسط پژوهشگاه صنعت نفت در حال انجام است که با اجرای این پروژه، این واحد صنعتی به یکی از پالایشگاه‌های برتر کشور در استاندارد‌سازی خروجی آلاینده‌های هوا تبدیل می‌شود.
دکتر «روح الله نوریان» در بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از این پالایشگاه افزود: راه‌اندازی پتروشیمی ایلام و دریافت خوراک از پالایشگاه، موجب استاندارد شدن مشعل این واحد صنعتی خواهد شد و انتقال محصولات از طریق خط لوله به پتروشیمی موجب کاهش ریسک حمل‌ونقل محصولات می‌شود.
وی اظهار داشت: فضای سبز پالایشگاه گاز ایلام با مساحت بیش از 24.5 هکتار به میزان ٩٨ درصد فضای صنعتی توسعه داده شده که مطابق قانون ١٠‌درصد فضای صنعتی می‌بایست فضای سبز باشد.
همچنین مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از اقدامات مؤثر شرکت پالایش گاز ایلام در خصوص حفاظت از محیط زیست بویژه آب و مدیریت پسماند، تقدیر و قدردانی کرد.
«غلامرضا ابدالی» خواستار تداوم اقدامات در بخش هوا و انجام پروژه‌های پژوهشی مرتبط با محیط زیست شد و افزود: اقدامات پالایشگاه از جمله ایجاد واحد تصفیه پساب صنعتی پیشرفته، مدیریت مناسب و اصولی پسماندهای عادی و صنعتی قابل تقدیر است و تداوم چنین پروژه‌هایی باعث کاهش آلاینده‌های زیست محیطی خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7368/6/545335/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها