آشپزی خدمه و اتصال برق 8 لنج را به آتش کشید



گروه حوادث / آتش‌سوزی در اسکله صیادی بندر کنگ 8 لنج و 7 قایق را به طور کامل سوزاند. به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این حریق که از ساعت 21 پنجشنبه در اسکله صیادی بندر کنگ واقع در شهرستان بندر لنگه شعله ور شد با تلاش چند ساعته آتش‌نشانان، در بامداد جمعه مهار شد اما 8 لنج و 7 قایق به طور کامل از بین رفت. آتش‌نشان‌های منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، شهرداری بندرلنگه، شهرداری بندرکنگ و آتش‌نشانی فرودگاه بندر لنگه پس از حادثه در محل حضور یافتند و در نهایت موفق شدند آتش را خاموش کنند.
بر اساس اعلام منابع محلی، این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشته است.
اتصال برق دلیل آتش‌سوزی
علی نیکویی، فرماندار شهرستان بندرلنگه با تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی شناورهای صیادی در بندرکنگ، اظهار کرد: در آتش‌سوزی ۸ لنج و 7 قایق موتوری در مجاورت این شناورها دچار حریق گسترده‌ای شدند. چهار فروند از این لنج‌ها به‌طور ۱۰۰ درصد در آتش سوخت، یک فروند ۹۰ درصد و سه فروند دیگر حدود ۶۰ درصد و 7فروند قایق موتوری نیز 100درصد خسارت دیدند که هیچ کدام نیز بیمه نبوده‌اند. فرماندار شهرستان بندرلنگه با اشاره به برآورد خسارت این آتش‌سوزی، اضافه کرد: به لنج‌های صیادی حدود 14 میلیارد تومان و به قایق‌های موتوری حدود 1 میلیارد تومان خسارت وارد شده است.نیکویی اضافه کرد: اتصالی برق در یکی از شناور‌ها و آشپزی خدمه یکی از شناور‌ها دو احتمال علت شروع آتش‌سوزی می‌باشد که در حال بررسی علت اصلی این حادثه هستیم.
باید نظارت بیشتری صورت می‌گرفت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز دراین باره گفت: آتش‌سوزی پنجشنبه شب تلفات انسانی نداشت و موجب خسارت مالی شد.
علی سعدینی تصریح کرد: با توجه به کوچک بودن فضای بندرگاه کنگ و حجم زیادی از پهلوگیری شناورها باید نظارت بیشتری صورت می‌گرفت تا چنین اتفاقاتی نیفتد و خسارات گسترده تری را شاهد نباشیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7368/12/545354/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها