اخبــــار



ورود شورای عالی فضای مجازی به حوزه «وی‌اودی‌»ها

معاون مرکز ملی فضای مجازی از تدوین آیین نامه پیشنهادی برای طرح در شورای عالی فضای مجازی خبر داد تا اختلاف نظرهای دستگاه‌های مقررات‌گذار در حوزه خدمات ویدئوی آنلاین وی‌اودی‌ (VOD) برطرف شود.
به گزارش مهر، امیر خوراکیان گفت: آنچه در ظاهر امر مشخص است تنظیم گری و مقررات‌گذاری حوزه صوت و تصویر فراگیر به عهده صداوسیما و سایر موارد به عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ اما در تعریف صوت و تصویر فراگیر، شاهد تفاوت نظرها و اختلاف نظرهایی بودیم که باعث شد این تنظیم گری و مقررات‌گذاری به‌طور منسجم و مرتبی شکل نگیرد.
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی افزود: در این زمینه ما در مرکز ملی فضای مجازی در ماه‌های اخیر به این موضوع ورود کرده و این بحث‌ها را دقیق و کامل کردیم. در این رابطه جلسات مشترکی با وزارت ارشاد و سازمان صداوسیما برگزار و کارهای کارشناسی انجام شد. بر این اساس پیشنهادهایی را آماده کردیم که این پیشنهادها هم‌اکنون در دستور شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است.
خوراکیان گفت: البته به‌صورت کوتاه مدت نیز، هماهنگی‌هایی صورت گرفته که فعلاً کار پیش رود تا به یک سیاست واحد، طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی برسیم.

اپ موبایلی فتوشاپ منتشر شد

شرکت ادوبی بتازگی از انتشار رسمی نسخه نهایی اپلیکیشن فتوشاپ کمرا مخصوص گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS خبر داده است.
به‌گزارش ایسنا، این اپلیکیشن موبایلی تعداد بی‌شماری از فیلترهای کاربردی و حرفه‌ای را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد تا با استفاده از آنها بتوانند تغییراتی اساسی روی چهره افراد و محیط ایجاد کنند؛ البته این فیلترها به‌طور پیش فرض بوده و همچون نرم افزار فتوشاپ در رایانه به‌صورت دستی نخواهد بود.
اپلیکیشن فتوشاپ کمرا (Photoshop Camera) به‌صورت کاملاً رایگان در فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی گوگل پلی‌استور و اپ‌استور اپل قرار داده شده است که البته گفته می‌شود نسخه اندرویدی آن فقط روی گوشی‌های پیکسل گوگل، گلکسی سامسونگ و وان پلاس اجرا می‌شود و کاربران سایر برندهای گوشی‌های اندرویدی فعلاً دسترسی به این اپلیکیشن نخواهند داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7368/17/545383/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها