فصلنامه مطالعات بین‌المللی




مهدی ذاکریان
 دانشیار حقوق بشر و روابط بین‌الملل
این روزها فصلنامه مطالعات بین‌المللی ISJ شماره جدید بهارش منتشر شده است. این شماره در حال و هوای همه‌گیری جهانی بیماری کووید19 با مقالاتی درباب موضوع‌هایی نظیر «کرونا و حقوق بین‌الملل» و «حقوق بشر و کرونا» منتشر شده است. تا به امروز 63 شماره فصلنامه منتشر شده است و مانند شماره‌های گذشته تلاش کرده‌ایم که در این شماره از استادان برجسته حقوق و روابط بین‌الملل بهره ببریم.
در شماره ۶۳ این فصلنامه مقاله‌های استادان برجسته حقوق و روابط بین‌الملل از جمله «الکساندر نوپس»، «آنجا ماتویکیو»، «جن ک. رایت»، «فرید آزاد بخت»، «آن اسپکاهارد»، «روبن سافرستیان»، «مولی النبرگ» و «محمود منشی پوری» و برخی دیگر از استادان و پژوهشگران داخل و خارج از کشور به چاپ رسیده است.
این نشریه تخصصی مستقل به مدیرمسئولی و سردبیری اینجانب است که باید بگویم فصلنامه مطالعات بین‌المللی ISJ نشریه‌ای است که در «Heinonline» معتبرترین کتابخانه حقوقی جهان و نیز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی‌اس‌سی) نمایه و ثبت می‌شود.
 در گروه نویسندگان و مشاوران علمی این مجله تلاش شده تا از توان متخصصان برجسته روابط بین‌الملل و حقوق بین‌الملل استفاده شود.
دکتر محمد جواد ظریف، دکتر ارشین ادیب مقدم، دکتر انوشیروان احتشامی، دکتر جواد امام جمعه، دکتر داوود باوند، دکتر علیرضا بهشتی، دکتر مهدی ذاکریان، دکتر محمد شریف، دکتر مهدی علیخانی، دکتر الهه کولایی، دکتر مهران کامروا، دکتر پیروز مجتهدزاده، آیت‌الله دکتر سید مصطفی محقق داماد، استاد باقر اسدی، دکتر مهدی طاهری و دکتر محمود منشی پوری از اعضای ایرانی هیأت تحریریه و مشاوران بین‌المللی این فصلنامه فارسی و انگلیسی هستند.
مقالات این مجله به فارسی و انگلیسی درباره مهم‌ترین و به روزترین موضوعات بین‌المللی به چاپ می‌رسد.‌‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7371/20/545785/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها