بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر امشب ادامه می یابد

تیم خسته <نکو> در <شهرخسته>




حامد جیرودی
خبرنگار
هفته بیست و سوم لیگ برتر نوزدهم که دیشب با برگزاری 3 دیدار آغاز شد، قرار بود امشب با انجام 5 مسابقه به پایان برسد اما پس از کلی کش و قوس بالاخره استقلالی ها به جم سفر نکردند تا حداقل یک بازی امشب (استقلال - پارس جنوبی) لغو شود.
دیروز اخبار نگران کننده‌ای درباره ابتلای تعدادی از بازیکنان تیم‌هایی چون فولاد و استقلال به ویروس کرونا منتشر شد؛ موضوعی که یکبار دیگر بحث تعطیلی مسابقات را داغ کرد. گل گهر و شهرخودرو از ساعت 20:30 در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان برابر هم قرار می‌گیرند. شاگردان مجید جلالی که با 19 امتیاز در رده چهاردهم هستند، برای فاصله گرفتن از قعر نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار دارند. در سمت مقابل، شهرخودرو به دنبال سهمیه آسیایی است و شاگردان مجتبی سرآسیایی امیدوارند همانند بازی رفت که 1-0 برنده شدند، امشب هم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند.
3 بازی دیگر از ساعت 21 آغاز می‌شود. سایپا در ورزشگاه شهید دستگردی اکباتان، میزبان سپاهان است. شاگردان نارنجی‌پوشِ ابراهیم صادقی که هفته گذشته یک امتیاز ارزشمند از استقلال گرفتند، می‌خواهند برابر دیگر مدعی لیگ یعنی سپاهان هم نتیجه بگیرند. البته زردپوشان اصفهانی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی هم برای حفظ رده دوم جدول هدفی جز شکست میزبان ندارند. سایپا و سپاهان در لیگ برتر 37 بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم سپاهان 15 و سهم سایپا ۹ پیروزی بوده و 13 دیدار هم مساوی شده که آخرین آن تساوی بدون گل بازی رفت بود. در 7 رویارویی اخیر دو تیم، سپاهان شکستی نداشته و صاحب 3 پیروزی و 4 تساوی شده است.
نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پذیرای فولاد است. جواد نکونام سرمربی فولاد مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد و این موضوع بر حساسیت‌های مسابقه می‌افزاید. از سویی فولاد 5 برد پیاپی دارد و نشان داده به هماهنگی خوبی برای موفقیت رسیده است. گرچه با توجه به شرایط فولادی ها و مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن، دست نکونام تا حدودی خالی است و شاگردانش هم متحمل فشار مضاعفی شده اند. در سمت مقابل، شاگردان با انگیزه محمود فکری قرار دارند که هفته پیش تراکتور را در تبریز شکست دادند. دو تیم تاکنون 3 بار برابر هم قرار گرفته اند که یک برد برای نساجی و 2 برد برای فولاد بدست آمده که آخرین آن برد 1-0 اهوازی‌ها در بازی رفت بود. در دیگر دیدار این هفته، نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر میزبان ماشین سازی است. شاگردان مهدی تارتار که از نظر مالی شرایط خوبی ندارند، 5 هفته است که رنگ برد را ندیده اند. ماشین سازی هم 6 هفته است که بردی نداشته و بعد از 3 شکست پیاپی که استعفای احد شیخ لاری را در پی داشت، محمدرضا مهاجری جای او را گرفت تا شاید شوک تغییر مربی مؤثر واقع شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7385/18/547415/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها