اخبــــار




بی اعتنایی اتحادیه جهانی کشتی به درخواست ایران

با وجود مخالفت کشورهای ایران و امریکا برای برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی طی سال جاری میلادی، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد قصد برگزاری این رقابت‌ها در صربستان را دارد. البته محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی برگزاری مسابقات را قطعی نمی داند: «این مسابقات در صورتی برگزار می شود که سلامت و ایمنی شرکت کنندگان تضمین شود. جوانب این طرح توسط کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی و سازمان بهداشت جهانی و بخش پزشکی IOC در حال بررسی است.»

مهلت 45 روزه برای پرداخت غرامت اسکوچیچ

پس از شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ به کمیته وضعیت فیفا، وی به پرداخت غرامت نیمی از هزینه دادرسی و جریمه دیرکرد به این باشگاه محکوم شد. حکم پرونده اسکوچیچ 30 خرداد به باشگاه صنعت نفت ابلاغ شده و سرمربی فعلی تیم ملی کشورمان ظرف 45 روز فرصت دارد غرامت و جریمه خود را به طلایی‌پوشان آبادانی پرداخت کند. حسن نصر اصفهانی رئیس هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان به فارس گفت: «طبق حکم فیفا دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق این باشگاه و فعلی تیم ملی ایران باید غرامت باشگاه نفت را پرداخت کند اما وکالت فدراسیون فوتبال از این مربی را می‌پذیریم. »

عابدزاده مرد اول این روزهای ماریتیمو

امیرعابدزاده حالا تبدیل به ستاره اول تیم ماریتیمو شده است؛ نمایش عالی او در برابر بنفیکا با یک کلین شیت دیگر برابر سانتاکلارا تکمیل شد تا ماریتیمو به دومین برد متوالی‌اش دست پیدا کند. عابدزاده در بازی برابر سانتاکلارا دومین کلین شیت پیاپی‌اش را در هفته‌های اخیر پشت سرگذاشت و ماریتیمو هم با یک گل به برتری رسید. این در حالی است که او در هفته‌های 14، 15 و 16 موفق به ثبت 3 کلین شیت پیاپی شده بود. او در بازی برابر سانتاکلارا توانست نمره خوب 7.1 را از سایت هواسکورد بگیرد. عابدزاده دراین فصل 5 بازی اول را روی نیمکت نشست اما از هفته ششم کار را دوباره گرفت و دروازه بان اول ماریتیمو شد. رسانه‌های پرتغالی این روزها ازاو به عنوان بهترین بازیکن ماریتیمو نام می‌برند.

تست کرونای بازیکن تراکتور مثبت شد

تست کرونای ویلیان میمبلا بازیکن پرویی تراکتور در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان مثبت اعلام شد. به گزارش باشگاه تراکتور، این بازیکن بلافاصله به قرنطینه رفت و پس از بهبودی وضعیتش در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7385/18/547418/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها