خط خبر




پس از انتشار اخبار بازگشت شهاب حسینی به حوزه اجرا، گمانه‌زنی‌های اشتباهی بابت بستر پخش این برنامه در رسانه‌ها منتشر شد. روابط عمومی «هم‌رفیق» اعلام کرد این برنامه با اجرای شهاب حسینی در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و طی روزهای‌های آینده جلوی دوربین خواهد رفت و بزودی با انتشار محتوای تبلیغاتی رسمی، پلتفرم‌های vod پخش آن اعلام خواهد شد.
نیک کوردرو هنرپیشه دارنده جایزه تئاتر «تونی» که به اسکار تئاتر شهرت دارد، بیماری کووید ۱۹ دو قسمت ریه‌اش را درگیر کرده وبرای دریافت ریه پیوندی و زنده ماندن تقلا می‌کند.
به دنبال انتشار اخباری درباره آخرین وضعیت ساخت فصل سوم سریال «نون.خ» مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه با اشاره به اینکه وضعیت ساخت فصل سوم این سریال هنوز نامشخص است، گفت: هیچ فردی به‌عنوان فیلمنامه‌نویس به گروه نویسندگان مجموعه «نون.خ» اضافه نشده است و اخباری که پیرامون نگارش فیلمنامه توسط بهرام توکلی یا افراد دیگر منتشر می‌شود، صحت ندارد.
 سیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما قصد دارد سریالی با موضوع شهدای غواص لشکر ۲۱ امام رضا(ع) خراسان و نقش آنها در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ تهیه کند. این سریال در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی تولید خواهد شد.
سریال «سه دونگ، سه دونگ» از شنبه (۱۴ تیر ماه) به‌یاد مرحوم سیروس گرجستانی روانه آنتن آی‌فیلم فارسی شده است. در این سریال بازیگرانی چون زنده‌یاد سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین، عباس جمشیدی‌فر، جواد عزتی، اشکان اشتیاق، محمد کاسبی، سیاوش مفیدی و یوسف صیادی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
به‌منظور پاسداشت یاد استاد ابوالحسن نجفی در عرصه‌ ترجمه و تشویق مترجمان در اعتلای زبان فارسی، مرکز فرهنگی شهر کتاب مراسم چهارمین دوره‌ جایزه‌ ابوالحسن نجفی را در بهمن سال‌جاری برگزار می‌کند و از بهترین ترجمه‌ رمان و مجموعه داستان کوتاهی که در سال ۱۳۹۸ منتشر شده، با اهدای جایزه و نشان ابوالحسن نجفی تقدیر می‌کند.
الهام پاوه‌نژاد که قرار بود پیش فروش بلیت نمایشش با نام «کافه پولشری» آغاز شود، در گفت‌و‌گو با ایسنا توضیح داد: همه چیز برای اجرای نمایش ما آماده و قرار بود پیش فروش بلیت‌مان را آغاز کنیم که دیدیم دوباره آمار مبتلایان به کرونا بالا رفته و فکر کردیم بهتر است مدتی دست نگه داریم.
بیست و هفتمین دوره از جوایز سالانه انجمن بازیگران (SAG) که قرار بود بیست و چهارم ژانویه ۲۰۲۱ برگزار شود به‌دلیل گسترش ویروس «کووید۱۹» به چهاردهم مارس موکول شد.
فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی در تهران ادامه دارد و نخستین تصاویر از پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی منتشر شده. چند بازیگر دیگر طی روزهای آینده معرفی شده و جلو دوربین می‌روند. بهنام بانی، خواننده موسیقی پاپ، در این پروژه بازیگری کرده است.
آلبوم موسیقی «نوازش لحظه‌ها» منتشر شد. به گفته سیداحمد میرمعصومی آهنگساز این اثر، آلبوم «نوازش لحظه‌ها» طی دو حضور رسمی در مسابقات جهانی، ابتدا در مسابقات بین‌المللی «گلوبال موزیک اواردز»(Global music awards) مدال نقره جهانی را در بخش «بهترین آهنگسازی» و «بهترین آلبوم» از آن خود کرد و بعد در جایزه بزرگ موسیقی «آکادمیا موزیک» به‌عنوان «بهترین آلبوم موسیقی» در بخش «اینسترومِنتال» و «اَمبینت» برگزیده شد و در حال حاضر این آلبوم در یک رقابت جهانی دیگر به‌نام «یو‌کی‌اس‌دی» در کشور انگلستان هم با سه اثر شرکت کرده است که هر سه آهنگ به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقه راه پیدا کرده‌اند. «نوازش لحظه‌ها» یک آلبوم «سینماتیک» است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7385/19/547422/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها