ایران در ایران




۲۰۰۰ نیشابوری در قرنطینه خانگی

خراسان رضوی - معاون استاندار و فرماندار نیشابور با اشاره به ابتلای ۱۰ درصد کادر درمانی نیشابور به کرونا، گفت: از ابتدای تیر ماه تاکنون بر اثر شیوع بیشتر ویروس کرونا ۲۰۰۰ نفر در قرنطینه خانگی هستند، همچنین به‌دلیل شرکت در یک مراسم عروسی ۱۰ نفر از جمله سه خردسال به این ویروس مبتلا شدند.به‌گزارش ایسنا علیرضا قامتی با بیان اینکه از دو روز قبل تعداد مبتلایان و افراد بستری در شهرستان افزایش داشته است، عنوان کرد: میانگین افرادی که در ۱۵ روز ابتدای تیر ماه به ویروس کرونا مبتلا شدند برابر با آمار سه ماه ابتدای سال‌جاری بوده است.

اختصاص رتبه نخست کاهش تصادفات فوتی به سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان در سه ماه سال‌جاری بین استان‌های کشور رتبه نخست کاهش تعداد تصادفات فوتی و کشته‌های سر صحنه را از آن خود کرد. «ایوب کرد»، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان درگفت‌و‌گو با ایرنا اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده در سه ماه امسال ۵۷ فقره تصادف فوتی در استان به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته با ۱۲۰ فقره در مدت مشابه کاهش ۵۳ درصدی داشته است. همچنین تعداد کشته‌های سر صحنه سوانح رانندگی استان در این مدت ۷۰ نفر بود که نسبت به سال گذشته با ۱۵۱نفر،کاهش ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

شماره‌گذاری خودرو در آذربایجان‌شرقی
بدون ماسک ممنوع است

تبریز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی اعلام کرد: هرگونه خدمات در مراکز شماره‌گذاری این استان بدون استفاده ماسک توسط شهروندان ممنوع است. به گزارش پلیس، سرهنگ یونس منفرد افزود: طبق اعلام ستاد مرکزی و استانی مقابله با کرونا خدمات مراکز دولتی از جمله شماره‌گذاری و نقل و انتقال خودرو تنها با استفاده از ماسک میسر است که در این رابطه از ورود افراد بدون ماسک به مراکز شماره‌گذاری ممانعت به عمل آمده و کارکنان این مجموعه نیز ملزم به استفاده از ماسک هستند. رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی افزود: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی همه کارکنان مراکز شماره‌گذاری استان به بسته‌های بهداشتی مجهز هستند و مواد ضدعفونی نیز برای استفاده مراجعان در محل تعبیه شده است.

روند کاهشی تراز دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته

آذربایجان شرقی - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی گفت: تراز دریاچه ارومیه به 1271.66 متر رسیده است که نسبت به هم سنجی سال گذشته کاهش 10 سانتیمتری را نشان می‌دهد. به گزارش ایلنا یوسف غفارزاده با بیان اینکه متوسط بارندگی در استان نسبت به سال گذشته19.7 درصد کاهش داشته است، افزود: حجم کنونی دریاچه ارومیه 4.5 میلیارد مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که4.81 میلیارد مترمکعب بود، 31 میلی متر مکعب کاهش دارد. وی ادامه داد: تبخیر و نزولی شدن تراز دریاچه ارومیه امسال زودتر از سال گذشته آغاز شده است. وی خاطرنشان کرد: دریاچه ارومیه امسال در روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه بیشترین تراز را برابر با 1271.91 متر داشت و کاهش تراز نیز از آن روز آغاز شده و الان تراز دریاچه ارومیه به 1271.66 متر رسیده است که نسبت به هم سنجی سال گذشته کاهش 10سانتیمتری را نشان می‌دهد.

کاهش آمار تولد دراردبیل در سال 1398

اردبیل- مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از کاهش میزان تولد در سال 98 نسبت به سال 97 در استان خبرداد. شهرام رسولی در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان با بیان این مطلب اظهار کرد: در سال گذشته ۱۹ هزار و ۱۳۶ نوزاد در استان متولد شد که این رقم در سال ماقبل آن ۲۲ هزار و ۴۲ نفر بود. به گفته وی، تعداد فوتی‌ها در سال گذشته ۷ هزار و ۳۸ نفر بود که این میزان در سال ۹۷، شش هزار و ۸۷۷ نفر بود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7388/6/547705/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها