دیگه چه خبر




تکذیب وقوع انفجار در سایت هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد

   خبر اول اینکه، اداره دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی وقوع انفجار در سایت هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد را تکذیب کرد. به گزارش ایسنا، در اطلاعیه اداره دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی آمده است: در پی انتشار ادعای کذب عناصر ضد انقلاب در رسانه‌ها مبنی بر وقوع انفجار در مجتمع هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد اردکان در استان یزد، به آگاهی می‌رساند هیچ حادثه‌ای در این مجتمع هسته‌ای رخ نداده است و ادعای عناصر ضد انقلاب در خارج کشور به منظور همراهی با رژیم تروریست و جنگ‌طلب صهیونیستی و در راستای فضاسازی رسانه‌ای، ایجاد ناامیدی و همراهی با فشار حداکثری شیطان بزرگ به ملت سربلند ایران اسلامی است. یادآوری می‌نماید عکس‌های انتشار یافته ماهواره‌ای نیز مربوط به این مجتمع نمی‌باشد.

تکذیب حمله هوایی به ایران از حریم جمهوری آذربایجان

  خبر دیگر اینکه، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با تکذیب ادعای حمله به ایران از حریم هوایی این کشور، گفت: انتشار این چنین گزارش‎هایی خدشه‎دار کردن روابط همسایگی خوب میان دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‎کند و تهمت هدفمندانه است. به گزارش ایرنا به نقل از وزارت دفاع آذربایجان، ادعای برخی رسانه‎ها مبنی بر اینکه رادار «کونتینر» روسیه هواپیماهای ناشناسی را که از طریق حریم هوایی جمهوری آذربایجان به ایران حمله کردند، ردیابی کرده بی‎اساس و دور از واقعیت دانسته است. وزارت دفاع جمهوری آذربایجان همچنین اعلام کرد که تا به حال از طریق خاک جمهوری آذربایجان هیچ گامی علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته نشده است و در آینده هم برداشته نخواهد شد.

توضیح درباره تسهیلات 200 میلیونی مسکن به نمایندگان

  دست آخر اینکه،  محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس درباره 200 میلیون تومانی که برای تهیه منزل مسکونی در اختیار نمایندگان قرار داده شده، گفت: مجلس تسهیلاتی برای نمایندگانی که فاقد محل سکونت در شهر تهران هستند، قرار داده است که تا پیش از این به صورت تأمین منزل مسکونی و یا در اختیار قرار دادن مبلغی برای سکونت نمایندگان بوده است که این اقدام از نظر تعاریف سازمانی جزو ابزار رفاهی نبوده بلکه ابزار مدیریتی است و ابزار رفاهی همان حقوق حدود 11 میلیون تومان است که طبق قانون مدیریت خدمات کشوری بوده چنانچه به همه کارکنان دستگاه‎ها حقوق پرداخت می‎شود. به گزارش جماران، وی ادامه داد: مبلغی هم برای اجاره دفتر نمایندگی و هزینه‎های جاری و حقوق کارمندان دفاتر نمایندگان در اختیار آنها قرار می‎گیرد. ضمن اینکه این مبالغ به صورت وام و تسهیلات به آنها داده شده و بتدریج از حقوق دریافتی آنها کاسته خواهد شد. فرهنگی همچنین گفت: بسیاری از نمایندگان به دریافت این مبالغ معترض بوده و معتقدند مجلس باید منازلی را برای نمایندگان اجاره کند اما بنا به حواشی که در گذشته طبق این روش به وجود آمده بود، تصمیم بر این شد تا مبلغی در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا خودشان برای انتخاب محل سکونت تصمیم‌گیری کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7388/3/547743/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها