استقلالی‌ها همچنان بلاتکلیف برای بازی با تراکتور

مجیدی به کمیته انضباطی فراخوانده شد




استقلالی‌ها در حالی شنبه شب و طبق برنامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید به مصاف تراکتور بروند که تعدادی از بازیکنان این تیم در قرنطینه هستند و همین موضوع برگزاری بازی‌ها و تمرینات آبی‌ها را تعطیل کرده است. قرار بود دیروز از بازیکنانی که تست‌های آنها منفی بوده، آزمایش دوباره گرفته شود تا وضعیت جسمانی بقیه بازیکنان این تیم مشخص شود اما کادر فنی و بازیکنان استقلال برای دیدار روز شنبه بلاتکلیف هستند. البته از آنجا که سازمان لیگ درخصوص برگزاری این مسابقه اعلام موضع رسمی نکرده و تمرینات استقلال هم برگزار نمی‌شود، برگزاری دیدار شنبه بعید به نظر می‌رسد. در این میان، سرپرست تیم فوتبال استقلال هم تأکید کرده این تیم در غیاب ۱۲ بازیکن خود آمادگی رویارویی با تراکتور را ندارد. سعید رمضانی، دیروز درباره نتایج تست مجدد از بازیکنان استقلال به تسنیم گفت: «هنوز جواب تست‌هایی که سازمان لیگ و فدراسیون از بازیکنان گرفته‌اند، نیامده است. قرار است امروز (دیروز) از بازیکنانی که تست‌شان منفی بود، بار دیگر تست گرفته شود. طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواسته‌ایم افسر نظارتی برای گرفتن تست‌ها از بازیکنان بفرستد تا مشکلی پیش نیاید.» او درباره ادعای ساکت الهامی مبنی بر اینکه تا زمانی که تعداد بازی‌ها برابر نشود، مقابل استقلال بازی نخواهند کرد، چنین پاسخ داد: «چطور مقابل تراکتور بازی کنیم، وقتی 12 بازیکن‌مان را در اختیار نداریم؟ فوتبال قواعدی دارد. تمرینات تیم تعطیل است، سازمان لیگ هم پاسخ تست بازیکنان را نداده و نمی‌دانیم با این شرایط چه کار کنیم. قطعاً نمی‌توانیم برابر تراکتور بازی کنیم، چون 12 نفر از اعضای تیم ما قرنطینه هستند. بعد از قرنطینه وقتی بازیکنان آماده نیستند، چطور بازی کنیم؟»
رمضانی با اشاره به انتشار عکسی از وریا غفوری که به دلیل قرنطینه بودن از پشت شیشه فرزندش را نگاه می‌کند، گفت: «دیدن این تصویر حال مرا خراب کرد. این تصویر حال عجیب و غریب این روزهای استقلال است. اتفاقی که برای وریا افتاد، در واقع برای کل خانواده استقلال افتاده است. کل تیم حس و حال وریا را دارند.»
گفتنی است کادر فنی استقلال پس از مثبت شدن تست کرونای بازیکنان این تیم با حضور در بیمارستان تست داده بودند که جواب این تست‌ها دیروز اعلام و مشخص شد، جواب تست کرونای فرهاد مجیدی، دستیارانش و همچنین سعید رمضانی منفی شده است.
اما ابتلای تعدادی از بازیکنان و اعضای استقلال به کرونا در رسانه‌های عربی هم بازتاب داشته است. نشریه البیان با تیتر ۱۲ ابتلا به کرونا در تیم ایرانی نوشت: «طبق اعلام رسانه‌های ایرانی، ۱۲ نفر از اعضای باشگاه استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این باعث شد دیدار استقلال برابر پارس جنوبی در لیگ ایران لغو شود.» سایت نافذة العرب هم با تیتر «حمله کرونا به استقلال» نوشت: «طبق اعلام باشگاه استقلال ۱۱ بازیکن و یک پزشک این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این باعث شده شرایط تیم سخت شود.» روزنامه الشرق الاوسط عربستان نیز خبر ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا را پوشش داد و روزنامه الرای قطر درباره خبر ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا نوشت: «۱۱ بازیکن استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.»
گفتنی است فرهاد مجیدی پس از ماجراهای بازی با فولاد و اظهاراتی که پس از اخراج از زمین به زبان آورد، این جدل را در صفحه اینستاگرامی‌اش ادامه داد و حالا باید برای ادای توضیحات در مورد ادعاهای مطرح شده در کمیته انضباطی حضور پیدا کند. این مسأله به اطلاع نماینده باشگاه استقلال که سه‌شنبه در سازمان لیگ حضور پیدا کرده بود، رسیده است.

بــــرش
الهامی: استقلالی‌ها استوری گذاشتند که کرونا ندارند

ساکت الهامی سرمربی تراکتور، درباره اینکه نقل قولی از او منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل برابر نبودن تعداد بازی‌ها نمی‌خواهد مقابل استقلال بازی کنند، به فارس گفت: «اتفاقاً دلم می‌خواهد شنبه بازی برگزار شود. باشگاه بلیت پرواز به تهران را گرفته و هتل هم رزرو کرده‌ایم اما من در لیست بازیکنانی که در استقلال که می‌گویند کرونا گرفته‌اند، نام افرادی را می‌بینم که اصلاً در لیست این تیم نیستند یا کمتر بازی می‌کنند. آن بازیکنی که به صورت رسمی در قرنطینه است، وریا غفوری است. صحبت از کرونای شجاعیان است اما مگر او در لیست استقلال است؟ اکثر بازیکنان این تیم در این چند روز در اینستاگرام خود استوری گذاشتند کرونا نداریم.»
او درباره راستی آزمایی تست استقلالی‌ها چنین واکنشی داشت: «این نامش راستی‌آزمایی نیست بلکه زورآزمایی است. فدراسیون و سازمان لیگ این روزها از 30 باشگاه‌ تحت فشار هستند و هر کس که زورش بیشتر باشد، حرفش به کرسی می‌نشیند. من در خبرها و پیگیری‌هایی که کرده‌ام متوجه شده‌ام که حسن بیت ‌سعید با وجود داشتن کرونا در مقابل استقلال به میدان رفته است. سازمان لیگ باید حواسش به این مسائل باشد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7389/18/547858/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها